4/6/2019

Hiilifiksuja tapahtumia - Tapauksen hiilijalanjälkilaskuri, ilmasto-opas ja kompensaatioyhteistyö

Me Tapauksella haluamme tehdä hiilikompensaatiosta asiakkaillemme yhtä helppoa kuin Teosto-maksun maksamisesta. Tästä eteenpäin laskemme hiilijalanjälkilaskurillamme jokaisen asiakasprojektin CO2-päästöt, veloitamme summan asiakkaalta osana muita projektikuluja ja tilitämme hiilikompensaation suoraan Compensate-säätiölle asiakkaan puolesta.

Kolmiportainen ratkaisumalli eli opas, hiilijalanjälkilaskuri ja kompensointi ovat osa Tapauksen ilmastostrategiaa. Koemme, että ilmastonmuutos on ihmiskunnan suurin haaste, ja tapahtuma-alan on oltava mukana sen ratkaisussa.

undefined

Tapauksen ASTE-ilmastoaamu

Järjestimme 9.5.2019 ASTE-ilmastoaamun Savoy-teatterissa. Seminaarin aikana julkaisimme oppaan ja hiilijalanjälkilaskurin, joiden avulla tarjoamme asiakkaillemme tapahtumien ja messujen hiilikompensaatiota yhteistyössä Compensaten kanssa.

ASTE-ilmastoseminaarin vaikuttajien puhujien, löytöretkeiljä Pata Degermanin, Sitran Janne Peljon, Compensaten Antero Vartian ja Tapauksen Timo Aallon viestit olivat selkeät ja yhtenäiset: meidän on pakko toimia yhdessä ja nyt ilmastonmuutoksen pysäyttämiseksi.

undefined

Siksi haluammekin haastaa koko suomalaisen tapahtuma-alan mutta myös kaikki yritykset ja yksityishenkilöt tekemään ympäristön kannalta järkeviä valintoja ja pienentämään hiilijalanjälkeään jo nyt.

Avuksi tarjoamme sinulle tapahtumien ja messujen hiilijalanjälkilaskurin ja Vinkkejä hiilifiksuun tapahtumaan -oppaan. Voit myös tutustua Compensaten toimintaan tarkemmin täältä. 

undefined

LIWLIG Group Oy ostaa pohjoismaiden johtavan norjalaisen luksustapahtumien järjestäjän Off Piste AS:n

15/4/2024

LIWLIG Groupin yrityskauppa avaa konsernille kokonaan uuden segmentin pohjoismaisilla markkinoilla – valtaosa norjalaisen Off Piste AS:n asiakkaista on varakkaita yksityishenkilöitä Norjasta, Ruotsista ja maailmalta

Brändikokemukset - Osa 4

23/2/2024

Blogisarjan neljännessä osassa pohdimme, miten brändikokemusta voidaan pyrkiä syventämään aistihavaintojen ja oppimisen tasolta aitoon tunneyhteyteen.

Brändikokemukset - Osa 3

6/10/2023

Viisiosaisen blogisarjan kolmannessa osassa kerromme kuinka hyvin tehty brändikokemus ohjaa ja kouluttaa ihmisten toimintaa.

Parhaat vinkit onnistuneisiin ja vaikuttaviin henkilöstötapahtumiin, joilla aikaansaat mitattavia tuloksia

5/9/2023

Olit sitten järjestämässä strategian lanseerausta, vuosijuhlaa, kick-offia tai pikkujouluja, olemme koonneet muutamia onnistuneen henkilöstötapahtuman periaatteita, joita ei kannata sivuuttaa.

Tapauksen asiakaskokemuspelissä kaikki voittavat

18/8/2023

“Tapauksen Rakkaudesta lajiin” -asiakaskokemuspelin tavoitteena on tehostaa uuden asiakaskokemusmallin omaksumista, edistää parhaiden käytäntöjen jakamista työntekijöiden kesken sekä tarjota hauskoja yhteisiä hetkiä.

GYRO osaksi pohjoismaista tapahtumamarkkinointi- toimistoa Liwlig Groupia

26/6/2023

Liwlig Group hankki enemmistöosuuden arvostetusta norjalaisesta tapahtumayrityksestä Gyro AS:stä vahvistaakseen asemaansa markkinoilla ja laajentaakseen palveluitaan. Jännittävä siirto Pohjoismaiden johtavalle toimistolle.

LIWLIG - POHJOISMAINEN TAPAHTUMAMARKKINOINTITOIMISTO // SUOMI - RUOTSI - NORJA - TANSKA - GLOBAALI // ME TEEMME TAPAHTUMISTA TAPAUKSIA

YHTEYSHENKILÖT