LIWLIG Group Oy ostaa pohjoismaiden johtavan norjalaisen luksustapahtumien järjestäjän Off Piste AS:n

15/4/2024

LIWLIG Groupin yrityskauppa avaa konsernille kokonaan uuden segmentin pohjoismaisilla markkinoilla – valtaosa norjalaisen Off Piste AS:n asiakkaista on varakkaita yksityishenkilöitä Norjasta, Ruotsista ja maailmalta

Brändikokemukset - Osa 4

23/2/2024

Blogisarjan neljännessä osassa pohdimme, miten brändikokemusta voidaan pyrkiä syventämään aistihavaintojen ja oppimisen tasolta aitoon tunneyhteyteen.

Brändikokemukset - Osa 3

6/10/2023

Viisiosaisen blogisarjan kolmannessa osassa kerromme kuinka hyvin tehty brändikokemus ohjaa ja kouluttaa ihmisten toimintaa.

Parhaat vinkit onnistuneisiin ja vaikuttaviin henkilöstötapahtumiin, joilla aikaansaat mitattavia tuloksia

5/9/2023

Olit sitten järjestämässä strategian lanseerausta, vuosijuhlaa, kick-offia tai pikkujouluja, olemme koonneet muutamia onnistuneen henkilöstötapahtuman periaatteita, joita ei kannata sivuuttaa.

Tapauksen asiakaskokemuspelissä kaikki voittavat

18/8/2023

“Tapauksen Rakkaudesta lajiin” -asiakaskokemuspelin tavoitteena on tehostaa uuden asiakaskokemusmallin omaksumista, edistää parhaiden käytäntöjen jakamista työntekijöiden kesken sekä tarjota hauskoja yhteisiä hetkiä.

GYRO osaksi pohjoismaista tapahtumamarkkinointi- toimistoa Liwlig Groupia

26/6/2023

Liwlig Group hankki enemmistöosuuden arvostetusta norjalaisesta tapahtumayrityksestä Gyro AS:stä vahvistaakseen asemaansa markkinoilla ja laajentaakseen palveluitaan. Jännittävä siirto Pohjoismaiden johtavalle toimistolle.

Brändikokemukset - Osa 2

7/6/2023

Viisiosaisen blogisarjan toisessa osassa kerromme siitä, kuinka hyödyntää aistikokemuksia kokonaisvaltaisen brändikokemuksen luomisessa.

Brändikokemukset - Osa 1

6/4/2023

Viisiosaisen blogisarjan ensimmäisessä osassa kerromme visuaalisuuden tärkeydestä yhtenä merkittävänä tekijänä huomion herättäjänä ja mielikuvien, sekä tunnettuuden luomiseksi brändikokemuksessa.

Brändikokemukset vuonna 2023

5/4/2023

Miten luoda vaikuttavia brändikokemuksia vuonna 2023? Tutustu sisältöihin ja inspiroidu.

Imagemaker Creative Oy yrityskaupalla osaksi TAPAUS:TA

3/4/2023

Suomen johtava tapahtumatoimisto TAPAUS vahvistaa osaamistaan audiovisuaalisten sisältöjen ja kokemuksellisten tilojen suunnittelussa ja toteutuksessa, kun Imagemaker Creative Oy:n osakkaat liittyvät kiinteäksi osaksi Tapauksen jengiä.

Mikael Castrén Tapauksen toimitusjohtajaksi, Timo Aalto siirtyy Tapauksen emoyhtiö Liwlig Groupin toimitusjohtajaksi

24/1/2023

Tapahtumatoimisto Tapauksen johdossa tapahtuu muutos, kun Mikael Castrén on nimitetty yhtiön uudeksi toimitusjohtajaksi.

Tapauksen emoyhtiö hankkii tanskalaisen tapahtumatoimiston ja kasvaa 100 miljoonan euron kokoluokkaan

19/1/2023

LIWLIG-konserni, Pohjoismaiden suurin tapahtumamarkkinointitoimisto laajentaa ostamalla tanskalaisen Welcome-tapahtumatoimiston. Yritysosto tuo LIWLIGin Tanskan markkinoille ja mahdollistaa sen asiakkaille entistä monipuolisemmat tapahtumapalvelut.

Messuosaston uusiokäyttöastetta mittaava laskuri

10/11/2022

Tapauksen uusiokäyttöastelaskuri kertoo sen, kuinka suuri osa messuosaston materiaaleista voidaan käyttää uudestaan.

Tapauksen emoyhtiö LIWLIG Group ostaa palkitun norjalaistoimiston 6.Sansin

18/8/2022

Tapauksen emoyhtiö LIWLIG Groupin tuorein yrityskauppa vahvistaa sen asemaa pohjoismaisilla markkinoilla – tapahtumatoimisto ostaa norjalaisen 6.Sansin.

Tapaus järjestää hyväntekeväisyys- katulätkäturnauksen Ukrainalle

30/5/2022

TAPAUS järjestää hyväntekeväisyysturnauksen Aino Areenalla 29.6.2022. Katulätkäturnaukseen kutsutaan yritysten joukkueita pelaamaan rauhan pitkää peliä.

Olemme LIWLIG - Pohjoismaiden suurin tapahtumamarkkinointi- toimisto

14/2/2022

Tänään on se päivä, kun TAPAUS, EVENTYR ja NINEYARDS yhdistyvät uuden LIWLIG-brändin ja identiteetin alla.

Hyvin tehty tapahtumasuunnittelu on onnistuneen tapahtuman edellytys

1/2/2022

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Jos tämä jossain pitää erityisesti paikkansa, niin tapahtumissa. Mitä harvemmin joudut sanomaan ”ai niin”, sitä paremmin tapahtumasi on suunniteltu.

TAPAUS vahvistaa markkina-asemaansa Ruotsissa

8/12/2021

Pohjoismaiden suurin tapahtumamarkkinointiyritys TAPAUS vahvistaa markkina-asemaansa Ruotsissa, kun tapahtumatoimisto Nine Yards liittyy ryhmään. Kaupan myötä TAPAUS vahvistaa asemaansa Pohjoismaiden suurimpana tapahtuma- ja viestintätoimistona.

Tapahtumatoimisto TAPAUS osti Eventyr AB:n ja laajenee Ruotsiin

21/1/2020

Pohjoismaiden suurin tapahtumamarkkinointitoimisto TAPAUS Oy vahvistaa erityisesti henkilöstötilaisuuksien osaamistaan ostamalla tukholmalaisen Eventyr-tapahtumatoimiston.

Robin Bade tapahtumamarkkinointi- toimisto TAPAUS Oy:n hallitukseen

31/10/2019

Tapahtumamarkkinointitoimisto TAPAUS Oy on nimittänyt hallituksensa jäseneksi Robin Baden, joka tunnetaan digitaalisen markkinoinnin asiantuntijana ja yhtenä luovan markkinointiviestinnän ja digitaalisten palveluiden toimiston Mirumin perustajista.

Hiilifiksuja tapahtumia - Tapauksen hiilijalanjälkilaskuri, ilmasto-opas ja kompensaatioyhteistyö

4/6/2019

Me Tapauksella haluamme tehdä hiilikompensaatiosta asiakkaillemme yhtä helppoa kuin Teosto-maksun maksamisesta

MB Rahastot sijoittaa tapahtumatoimisto TAPAUKSEEN, joka yrityskaupan yhteydessä ostaa Roof Productions Oy:n

4/6/2019

MB Rahastot on sopinut ostavansa Suomen johtavan tapahtumamarkkinointitoimiston TAPAUKSEN. Yrityskaupan yhteydessä TAPAUS kasvattaa kuluttajatapahtuma-liiketoimintaa ostamalla kuluttajatapahtumiin erikoistuneen Roof Productions Oy:n koko osakekannan.

LIWLIG - POHJOISMAINEN TAPAHTUMAMARKKINOINTITOIMISTO // SUOMI - RUOTSI - NORJA - TANSKA - GLOBAALI // ME TEEMME TAPAHTUMISTA TAPAUKSIA

YHTEYSHENKILÖT