Meeting Design - Turning Moments into Momentum

24/9/2024

Kuinka lisätä tapahtumien ja brändikokemusten vaikuttavuutta? Tämän kysymyksen äärellä olemme viettäneet aikaa viime aikoina. Meeting Designer Hans Karlsson kirjasi ajatuksiaan artikkelissaan.

LIWLIG Group Oy ostaa pohjoismaiden johtavan norjalaisen luksustapahtumien järjestäjän Off Piste AS:n

15/4/2024

LIWLIG Groupin yrityskauppa avaa konsernille kokonaan uuden segmentin pohjoismaisilla markkinoilla – valtaosa norjalaisen Off Piste AS:n asiakkaista on varakkaita yksityishenkilöitä Norjasta, Ruotsista ja maailmalta

Brändikokemukset - Osa 4

23/2/2024

Blogisarjan neljännessä osassa pohdimme, miten brändikokemusta voidaan pyrkiä syventämään aistihavaintojen ja oppimisen tasolta aitoon tunneyhteyteen.

Brändikokemukset - Osa 3

6/10/2023

Viisiosaisen blogisarjan kolmannessa osassa kerromme kuinka hyvin tehty brändikokemus ohjaa ja kouluttaa ihmisten toimintaa.

Parhaat vinkit onnistuneisiin ja vaikuttaviin henkilöstötapahtumiin, joilla aikaansaat mitattavia tuloksia

5/9/2023

Olit sitten järjestämässä strategian lanseerausta, vuosijuhlaa, kick-offia tai pikkujouluja, olemme koonneet muutamia onnistuneen henkilöstötapahtuman periaatteita, joita ei kannata sivuuttaa.

Tapauksen asiakaskokemuspelissä kaikki voittavat

18/8/2023

“Tapauksen Rakkaudesta lajiin” -asiakaskokemuspelin tavoitteena on tehostaa uuden asiakaskokemusmallin omaksumista, edistää parhaiden käytäntöjen jakamista työntekijöiden kesken sekä tarjota hauskoja yhteisiä hetkiä.

GYRO osaksi pohjoismaista tapahtumamarkkinointi- toimistoa Liwlig Groupia

26/6/2023

Liwlig Group hankki enemmistöosuuden arvostetusta norjalaisesta tapahtumayrityksestä Gyro AS:stä vahvistaakseen asemaansa markkinoilla ja laajentaakseen palveluitaan. Jännittävä siirto Pohjoismaiden johtavalle toimistolle.

Brändikokemukset - Osa 2

7/6/2023

Viisiosaisen blogisarjan toisessa osassa kerromme siitä, kuinka hyödyntää aistikokemuksia kokonaisvaltaisen brändikokemuksen luomisessa.

Brändikokemukset - Osa 1

6/4/2023

Viisiosaisen blogisarjan ensimmäisessä osassa kerromme visuaalisuuden tärkeydestä yhtenä merkittävänä tekijänä huomion herättäjänä ja mielikuvien, sekä tunnettuuden luomiseksi brändikokemuksessa.

Brändikokemukset vuonna 2023

5/4/2023

Miten luoda vaikuttavia brändikokemuksia vuonna 2023? Tutustu sisältöihin ja inspiroidu.

Imagemaker Creative Oy yrityskaupalla osaksi TAPAUS:TA

3/4/2023

Suomen johtava tapahtumatoimisto TAPAUS vahvistaa osaamistaan audiovisuaalisten sisältöjen ja kokemuksellisten tilojen suunnittelussa ja toteutuksessa, kun Imagemaker Creative Oy:n osakkaat liittyvät kiinteäksi osaksi Tapauksen jengiä.

Mikael Castrén Tapauksen toimitusjohtajaksi, Timo Aalto siirtyy Tapauksen emoyhtiö Liwlig Groupin toimitusjohtajaksi

24/1/2023

Tapahtumatoimisto Tapauksen johdossa tapahtuu muutos, kun Mikael Castrén on nimitetty yhtiön uudeksi toimitusjohtajaksi.

Tapauksen emoyhtiö hankkii tanskalaisen tapahtumatoimiston ja kasvaa 100 miljoonan euron kokoluokkaan

19/1/2023

LIWLIG-konserni, Pohjoismaiden suurin tapahtumamarkkinointitoimisto laajentaa ostamalla tanskalaisen Welcome-tapahtumatoimiston. Yritysosto tuo LIWLIGin Tanskan markkinoille ja mahdollistaa sen asiakkaille entistä monipuolisemmat tapahtumapalvelut.

Messuosaston uusiokäyttöastetta mittaava laskuri

10/11/2022

Tapauksen uusiokäyttöastelaskuri kertoo sen, kuinka suuri osa messuosaston materiaaleista voidaan käyttää uudestaan.

Tapauksen emoyhtiö LIWLIG Group ostaa palkitun norjalaistoimiston 6.Sansin

18/8/2022

Tapauksen emoyhtiö LIWLIG Groupin tuorein yrityskauppa vahvistaa sen asemaa pohjoismaisilla markkinoilla – tapahtumatoimisto ostaa norjalaisen 6.Sansin.

Tapaus järjestää hyväntekeväisyys- katulätkäturnauksen Ukrainalle

30/5/2022

TAPAUS järjestää hyväntekeväisyysturnauksen Aino Areenalla 29.6.2022. Katulätkäturnaukseen kutsutaan yritysten joukkueita pelaamaan rauhan pitkää peliä.

Olemme LIWLIG - Pohjoismaiden suurin tapahtumamarkkinointi- toimisto

14/2/2022

Tänään on se päivä, kun TAPAUS, EVENTYR ja NINEYARDS yhdistyvät uuden LIWLIG-brändin ja identiteetin alla.

Hyvin tehty tapahtumasuunnittelu on onnistuneen tapahtuman edellytys

1/2/2022

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Jos tämä jossain pitää erityisesti paikkansa, niin tapahtumissa. Mitä harvemmin joudut sanomaan ”ai niin”, sitä paremmin tapahtumasi on suunniteltu.

TAPAUS vahvistaa markkina-asemaansa Ruotsissa

8/12/2021

Pohjoismaiden suurin tapahtumamarkkinointiyritys TAPAUS vahvistaa markkina-asemaansa Ruotsissa, kun tapahtumatoimisto Nine Yards liittyy ryhmään. Kaupan myötä TAPAUS vahvistaa asemaansa Pohjoismaiden suurimpana tapahtuma- ja viestintätoimistona.

Tapahtumatoimisto TAPAUS osti Eventyr AB:n ja laajenee Ruotsiin

21/1/2020

Pohjoismaiden suurin tapahtumamarkkinointitoimisto TAPAUS Oy vahvistaa erityisesti henkilöstötilaisuuksien osaamistaan ostamalla tukholmalaisen Eventyr-tapahtumatoimiston.

Robin Bade tapahtumamarkkinointi- toimisto TAPAUS Oy:n hallitukseen

31/10/2019

Tapahtumamarkkinointitoimisto TAPAUS Oy on nimittänyt hallituksensa jäseneksi Robin Baden, joka tunnetaan digitaalisen markkinoinnin asiantuntijana ja yhtenä luovan markkinointiviestinnän ja digitaalisten palveluiden toimiston Mirumin perustajista.

Hiilifiksuja tapahtumia - Tapauksen hiilijalanjälkilaskuri, ilmasto-opas ja kompensaatioyhteistyö

4/6/2019

Me Tapauksella haluamme tehdä hiilikompensaatiosta asiakkaillemme yhtä helppoa kuin Teosto-maksun maksamisesta

MB Rahastot sijoittaa tapahtumatoimisto TAPAUKSEEN, joka yrityskaupan yhteydessä ostaa Roof Productions Oy:n

4/6/2019

MB Rahastot on sopinut ostavansa Suomen johtavan tapahtumamarkkinointitoimiston TAPAUKSEN. Yrityskaupan yhteydessä TAPAUS kasvattaa kuluttajatapahtuma-liiketoimintaa ostamalla kuluttajatapahtumiin erikoistuneen Roof Productions Oy:n koko osakekannan.

LIWLIG - POHJOISMAINEN TAPAHTUMAMARKKINOINTITOIMISTO // SUOMI - RUOTSI - NORJA - TANSKA - GLOBAALI // ME TEEMME TAPAHTUMISTA TAPAUKSIA

YHTEYSHENKILÖT