5/4/2023

Brändikokemukset vuonna 2023

Oletko tullut ajatelleeksi, että brändisi ei enää kilpaile ainoastaan kilpailijoittesi kanssa, vaan asiakkaasi viimeisen parhaan kokemuksen kanssa? Oletko jo miettinyt, kuinka brändisi vastaa kuluttajakäyttäytymisen muutoksiin vuonna 2023?

Brändikokemusten polulla matka aloitetaan kuluttajien yleisen kiinnostuksen herättämisellä. Siitä jatketaan moniaistillisilla ja mieleenjäävän muistijäljen luovilla kokemuksilla, jotka tekevät brändistä elämyksen. Brändikokemuksen lopullisena tavoitteena ja huipennuksena on asiakkaan pysyvä brändiuskollisuus. 

Jotta kuluttaja saadaan kiinnostumaan brändistä ja pysymään asiakkaana myös jatkossa, on oleellista tunnistaa tulevat trendit ja hypätä niiden kyytiin ennemmin ajoissa kuin myöhässä.

Olemme perehtyneet brändikokemusten trendeihin ja jaamme nyt löydöksemme ja näkemyksemme kattavassa paketissa. Klikkaa tästä ja lataa katsaus itsellesi.

Meeting Design - Turning Moments into Momentum

24/9/2024

Kuinka lisätä tapahtumien ja brändikokemusten vaikuttavuutta? Tämän kysymyksen äärellä olemme viettäneet aikaa viime aikoina. Meeting Designer Hans Karlsson kirjasi ajatuksiaan artikkelissaan.

LIWLIG Group Oy ostaa pohjoismaiden johtavan norjalaisen luksustapahtumien järjestäjän Off Piste AS:n

15/4/2024

LIWLIG Groupin yrityskauppa avaa konsernille kokonaan uuden segmentin pohjoismaisilla markkinoilla – valtaosa norjalaisen Off Piste AS:n asiakkaista on varakkaita yksityishenkilöitä Norjasta, Ruotsista ja maailmalta

Brändikokemukset - Osa 4

23/2/2024

Blogisarjan neljännessä osassa pohdimme, miten brändikokemusta voidaan pyrkiä syventämään aistihavaintojen ja oppimisen tasolta aitoon tunneyhteyteen.

Brändikokemukset - Osa 3

6/10/2023

Viisiosaisen blogisarjan kolmannessa osassa kerromme kuinka hyvin tehty brändikokemus ohjaa ja kouluttaa ihmisten toimintaa.

Parhaat vinkit onnistuneisiin ja vaikuttaviin henkilöstötapahtumiin, joilla aikaansaat mitattavia tuloksia

5/9/2023

Olit sitten järjestämässä strategian lanseerausta, vuosijuhlaa, kick-offia tai pikkujouluja, olemme koonneet muutamia onnistuneen henkilöstötapahtuman periaatteita, joita ei kannata sivuuttaa.

Tapauksen asiakaskokemuspelissä kaikki voittavat

18/8/2023

“Tapauksen Rakkaudesta lajiin” -asiakaskokemuspelin tavoitteena on tehostaa uuden asiakaskokemusmallin omaksumista, edistää parhaiden käytäntöjen jakamista työntekijöiden kesken sekä tarjota hauskoja yhteisiä hetkiä.

LIWLIG - POHJOISMAINEN TAPAHTUMAMARKKINOINTITOIMISTO // SUOMI - RUOTSI - NORJA - TANSKA - GLOBAALI // ME TEEMME TAPAHTUMISTA TAPAUKSIA

YHTEYSHENKILÖT