31/10/2019

Robin Bade tapahtumamarkkinointi- toimisto TAPAUS Oy:n hallitukseen

TAPAUS on kutsunut Robin Baden hallitukseensa vastatakseen entistä paremmin kansainvälisten asiakkaidensa tarpeisiin syventäen sekä B2B- että B2C-tapahtumien, messujen ja vaikuttajatilaisuuksien vaikuttavuutta digimarkkinoinnin avulla.

Haluamme yhdistää entistä tiiviimmin kasvokkaiset kohtaamiset, markkinoinnin ja digitaalisuuden. Olemme tunteneet Robinin kanssa jo pitkään ja yrittäneet löytää mahdollisuuksia tehdä yhteistyötä. Nyt oli täydellinen hetki yhdistää osaamisemme ja pyytää häntä hallituksen jäseneksi tukemaan kasvutavoitteitamme.”, kertoo TAPAUS Oy:n toimitusjohtaja Timo Aalto.

Markkinointi muuttaa koko ajan muotoaan. Kun yritykset digitalisoivat heidän markkinointipanostuksiaan, nostaa se tarpeen myös vastavoimalle – kasvokkaiselle vuorovaikutukselle. Kokemukset ja kohtaamiset luovat uniikkia sisältöä, joka on sosiaalisen median polttoaine.

”Fyysinen kohtaaminen ja osallistuttaminen ovat nyt entistä arvokkaampia, kun suurin osa asiakaskohtaamisista tapahtuu verkossa. Tosielämän asiakaskohtaamisen arvo ja niiden vaikutus ostokäyttäytymiseen on aihe, joka nostaa päätään entistä enemmän. Yritysten pitäisikin nyt miettiä heidän asiakaskohtaamisstrategiaansa kaiken virtuaalisen kanssakäymisen tasapainoksi. Tämä kehitys kiinnostaa minua ja koen, että tapahtumatoimistojen markkina kaipaa uusia suunnannäyttäjiä. Uskon, että TAPAUS voi olla sellainen.”, tiivistää Robin Bade.

TAPAUS vahvisti kesällä 2019 kuluttajatapahtumien ja -markkinoinnin osaamistaan, kun Roof Productions Oy yhdistyi Tapaukseen. Yrityskauppa luo pohjaa kansainvälisen kasvun vauhdittamiselle, koska nyt TAPAUS pystyy palvelemaan entistä laajemmin asiakkaittensa kaikkia tapahtumamarkkinointarpeita.

”En voi tässä vaiheessa kuvitella Robinia parempaa osaajaa sparraamaan Tapausta kasvustrategiansa toteuttamisessa. Robinin omat kokemukset yrittäjyydestä, yritystoiminnan kansainvälistymisestä ja digitaalisesta markkinoinnista useilla eri aloilla ovat Suomessa ainutlaatuista – ja siksi meille niin arvokasta.”Kimmo Vanne, TAPAUS Oy:n hallituksen puheenjohtaja ja MB Rahastojen osakas.

Robin Bade aloittaa TAPAUS Oy:n hallituksen jäsenenä heti. Lisätietoja: Timo Aalto Toimitusjohtaja, TAPAUS timo.aalto@tapaus.fi +358 400 801 205 www.tapaus.fi TAPAUS Oy on vuonna 2012 perustettu tapahtumatoimisto, joka uskoo menestyvän bisneksen syntyvän ihmisten välisestä vuorovaikutuksesta. Meillä työskentelee 90 työhönsä intohimoisimmin suhtautuvaa tapahtumamarkkinointialan ammattilaista, joiden avulla TAPAUS on kasvanut Suomen suurimpien yritysten halutuksi yhteistyökumppaniksi sekä kotimaassa että kansainvälisesti. TAPAUS Oy:n pro forma liikevaihto tulee olemaan arviolta 28 miljoonaa euroa vuonna 2019.

Robin Bade on riippumaton yrityskonsultti, liiketoiminnan neuvonantaja, enkelisijoittaja, ja usean eri alan yrityksen hallituksen jäsen, joka auttaa yrityksiä navigoimaan nykypäivän digitaalisilla markkinoilla. Hän on tunnustettu asiantuntija digitaalisen markkinoinnin, sähköisen kaupan ja Amazonin markkinoilla. Robin tuo merkittävää osaamista yrityksiin, jotka hakevat kasvua kansainvälisiltä markkinoilta, tehokkaammasta markkinoinnista ja digitaalisten kanavien hyödyntämisestä.

LIWLIG Group Oy ostaa pohjoismaiden johtavan norjalaisen luksustapahtumien järjestäjän Off Piste AS:n

15/4/2024

LIWLIG Groupin yrityskauppa avaa konsernille kokonaan uuden segmentin pohjoismaisilla markkinoilla – valtaosa norjalaisen Off Piste AS:n asiakkaista on varakkaita yksityishenkilöitä Norjasta, Ruotsista ja maailmalta

Brändikokemukset - Osa 4

23/2/2024

Blogisarjan neljännessä osassa pohdimme, miten brändikokemusta voidaan pyrkiä syventämään aistihavaintojen ja oppimisen tasolta aitoon tunneyhteyteen.

Brändikokemukset - Osa 3

6/10/2023

Viisiosaisen blogisarjan kolmannessa osassa kerromme kuinka hyvin tehty brändikokemus ohjaa ja kouluttaa ihmisten toimintaa.

Parhaat vinkit onnistuneisiin ja vaikuttaviin henkilöstötapahtumiin, joilla aikaansaat mitattavia tuloksia

5/9/2023

Olit sitten järjestämässä strategian lanseerausta, vuosijuhlaa, kick-offia tai pikkujouluja, olemme koonneet muutamia onnistuneen henkilöstötapahtuman periaatteita, joita ei kannata sivuuttaa.

Tapauksen asiakaskokemuspelissä kaikki voittavat

18/8/2023

“Tapauksen Rakkaudesta lajiin” -asiakaskokemuspelin tavoitteena on tehostaa uuden asiakaskokemusmallin omaksumista, edistää parhaiden käytäntöjen jakamista työntekijöiden kesken sekä tarjota hauskoja yhteisiä hetkiä.

GYRO osaksi pohjoismaista tapahtumamarkkinointi- toimistoa Liwlig Groupia

26/6/2023

Liwlig Group hankki enemmistöosuuden arvostetusta norjalaisesta tapahtumayrityksestä Gyro AS:stä vahvistaakseen asemaansa markkinoilla ja laajentaakseen palveluitaan. Jännittävä siirto Pohjoismaiden johtavalle toimistolle.

LIWLIG - POHJOISMAINEN TAPAHTUMAMARKKINOINTITOIMISTO // SUOMI - RUOTSI - NORJA - TANSKA - GLOBAALI // ME TEEMME TAPAHTUMISTA TAPAUKSIA

YHTEYSHENKILÖT