3/4/2023

Imagemaker Creative Oy yrityskaupalla osaksi TAPAUS:TA

Helsinki, Suomi (31.3.2023) Suomen johtava tapahtumatoimisto TAPAUS vahvistaa osaamistaan audiovisuaalisten sisältöjen ja kokemuksellisten tilojen suunnittelussa ja toteutuksessa, kun pitkän linjan superammattilaiset, Imagemaker Creative Oy:n osakkaat, Väne, Matti, Sami ja Janne liittyvät kiinteäksi osaksi Tapauksen jengiä. TAPAUS omistaa 51% Imagemaker Creative Oy:stä.

”Tämän porukan osaaminen täydentää ennestään vahvaa osaamistamme Tapauksella ja LIWLIG Groupissa – heiltä luonnistuu teknologiat, tekniikka, korkealaatuiset audiovisuaaliset kokonaisuudet ja tarinankerronta. Imagemakerin tiimi on omassa genressään alan ehdotonta kansainvälistä huippua ja he tuovat mukanaan huikean määrän kokemusta. Tämä on Tapaukselle iso kilpailuetu, pystyä tarjoamaan asiakkaillemme yhä parempia ja vaikuttavampia kokonaisratkaisuja tapahtumiin”, sanoo Tapauksen toimitusjohtaja Mikael Castrén.

Imagemaker Creative ja TAPAUS ovat tehneet yhteishankkeita jo usean vuoden ajan Suomessa ja kansainvälisesti ja viimeisten puolentoista vuoden ajan yhä tiiviimpää yhteistyötä. Yhteinen tekeminen on tuottanut lisäarvoa kaikille osapuolille ja johtaa nyt yrityskauppaan.

”Olemme yhteisten vuosien aikana päästy toteuttamaan useita mahtavia projekteja yhdessä. Kaupan ansiosta meidän tiimi pystyy keskittymään vielä enemmän juuri niihin asioihin joista pidämme ja jotka ovat ydinosaamistamme. Odotamme innolla tulevia vuosia osana Tapausta ja tutustumista muihin LIWLIG Groupin yhtiöhin.” toteaa Janne Huikko, Imagemaker Creativen toimitusjohtaja.

Tapaukseen liittyvä Imagemaker Creativen tiimi toimii osana Tapauksen viestintä- ja sisältötiimiä, joka suunnittelee ja toteuttaa tapahtumiin kustomoituja, vaikuttavia ja kokemuksellisia sisältökokonaisuuksia.

Lisätiedot:

Mikael Castrén Toimitusjohtaja, TAPAUS mikael.castren@tapaus.fi +358 50 358 1818

Janne Huikko Toimitusjohtaja, Imagemaker Creative janne.huikko@tapaus.fi +358 40 768 6981

TAPAUS: LIWLIG Groupiin kuuluva TAPAUS on Pohjoismaiden suurin tapahtumamarkkinointitoimisto. TAPAUS on perustettu vuonna 2012, ja tällä hetkellä yrityksessä työskentelee 140 intohimoisesti työhönsä suhtautuvaa tapahtuma-ammattilaista. TAPAUS on erikoistunut erilaisten fyysisten sekä virtuaalisten tapahtumien järjestämiseen Suomessa ja kansainvälisesti. TAPAUS suunnittelee ja toteuttaa asiakas-, henkilöstö-, kuluttaja-, vaikuttaja- ja sidosryhmätapahtumia, messuja sekä tilasuunnittelua. TAPAUS järjestää vuosittain noin 700 tapahtumaa, joita on toteutettu jo lähes 30 maassa. www.tapaus.fi

LIWLIG Group: Tapauksen emoyhtiö, suomalainen LIWLIG Group on Pohjoismaiden suurin tapahtumamarkkinointitoimisto, jolla on toimistot Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. LIWLIG Groupiin kuuluuvat Suomen ja Ruotsin tapahtumamarkkinointikentän markkinajohtajat TAPAUS ja Eventyr Nine Yards, norjalainen tapahtuma- ja brändikokemustoimisto 6.Sans sekä tanskalainen Welcome A/S. LIWLIG tuottaa vuosittain asiakkailleen yli 1 000 tapahtumaa, noin 50 maassa. Konsernin vuoden 2023 liikevaihdon odotetaan nousevan noin 100 miljoonaan euroon, ja sillä on noin 270 työntekijää. www.liwlig.com

LIWLIG Group Oy ostaa pohjoismaiden johtavan norjalaisen luksustapahtumien järjestäjän Off Piste AS:n

15/4/2024

LIWLIG Groupin yrityskauppa avaa konsernille kokonaan uuden segmentin pohjoismaisilla markkinoilla – valtaosa norjalaisen Off Piste AS:n asiakkaista on varakkaita yksityishenkilöitä Norjasta, Ruotsista ja maailmalta

Brändikokemukset - Osa 4

23/2/2024

Blogisarjan neljännessä osassa pohdimme, miten brändikokemusta voidaan pyrkiä syventämään aistihavaintojen ja oppimisen tasolta aitoon tunneyhteyteen.

Brändikokemukset - Osa 3

6/10/2023

Viisiosaisen blogisarjan kolmannessa osassa kerromme kuinka hyvin tehty brändikokemus ohjaa ja kouluttaa ihmisten toimintaa.

Parhaat vinkit onnistuneisiin ja vaikuttaviin henkilöstötapahtumiin, joilla aikaansaat mitattavia tuloksia

5/9/2023

Olit sitten järjestämässä strategian lanseerausta, vuosijuhlaa, kick-offia tai pikkujouluja, olemme koonneet muutamia onnistuneen henkilöstötapahtuman periaatteita, joita ei kannata sivuuttaa.

Tapauksen asiakaskokemuspelissä kaikki voittavat

18/8/2023

“Tapauksen Rakkaudesta lajiin” -asiakaskokemuspelin tavoitteena on tehostaa uuden asiakaskokemusmallin omaksumista, edistää parhaiden käytäntöjen jakamista työntekijöiden kesken sekä tarjota hauskoja yhteisiä hetkiä.

GYRO osaksi pohjoismaista tapahtumamarkkinointi- toimistoa Liwlig Groupia

26/6/2023

Liwlig Group hankki enemmistöosuuden arvostetusta norjalaisesta tapahtumayrityksestä Gyro AS:stä vahvistaakseen asemaansa markkinoilla ja laajentaakseen palveluitaan. Jännittävä siirto Pohjoismaiden johtavalle toimistolle.

LIWLIG - POHJOISMAINEN TAPAHTUMAMARKKINOINTITOIMISTO // SUOMI - RUOTSI - NORJA - TANSKA - GLOBAALI // ME TEEMME TAPAHTUMISTA TAPAUKSIA

YHTEYSHENKILÖT