TAPAUS satsaa luovuuteen

Lehdistötiedote 18.12.2019

 

Pohjoismaiden suurin tapahtumamarkkinointitoimisto TAPAUS on nimittänyt luovaksi johtajaksi (CCO) Lauri Vassisen, joka aloittaa tehtävässään tammikuussa 2020. Laurilla on kattava 20 vuoden kokemus mainostoimistoalalta ja luovasta suunnittelusta muun muassa Nord DDB:n toimitusjohtajana ja luovana johtajana sekä AD:na, kuvittajana, graafisena suunnittelijana ja animoijana.

Luovan johtajan Lauri Vassisen nimityksellä TAPAUS haluaa vastata erityisesti asiakkaiden kasvavaan tarpeeseen saada entistä luovempia ja ainutlaatuisempia kohtaamisia.

Lauri on ihmisenä huipputyyppi ja arvostan hänen vaikuttavaa luovaa sekä liiketoiminnallista osaamistaan, joka yhdistyy humaaniin tapaan kohdata sekä työkaverit että asiakkaat. Asiakkaamme tarvitsevat jatkuvasti entistä luovempia tapahtumamarkkinointikokonaisuuksia. En tiedä Lauria parempaa ammattilaista vastaamaan tähän asiakkaittemme tarpeeseen ja viemään suunnitteluosaamistamme seuraavalle tasolle, toteaa Tapauksen toimitusjohtaja Timo Aalto.

Tapauksen suunnitteluosasto on kasvanut seitsemässä vuodessa nollasta 16 osaajaan. Lauri tulee Tapauksella kehittämään erityisesti luovan suunnittelutiimin työskentelyä ja suunnittelukulttuuria sekä sen yhteensovittamista vahvaan projektinhallintaan ja ammattimaiseen tuotantoon, josta TAPAUS on erityisen tunnettu.

– Arvostan Timon ja tapauslaisten energiaa ja intohimoa työn laatuun. Päällimmäinen syyni valita TAPAUS oli kuitenkin se, että arvostan yrityksen arvoja ja lämmintä, inhimillistä meininkiä. Luovuudessa menestyminen vaatii oikeat kehykset. Se, että on tilaa olla oma itsensä ja voi turvallisesti ilmaista itseään suunnittelupöydän ääressä, on luovan työn ehdoton edellytys. Tavoitteeni on kaikin keinoin olla mahdollistamassa ihmisille ympäristöä, jossa he tekevät uransa parhaat, isoimmat ja kunnianhimoisimmat duuninsa – ja luovat samalla asiakkaillemme edelläkävijyyttä, kertoo Lauri Vassinen.

TAPAUS panostaa suunnitteluun, koska tänä päivänä ihmiset arvostavat entistä enemmän kokemuksia omistamisen sijaan. Menestyäkseen yritysten pitää rakentaa yrityskuvaansa, brändiensä roolia ja kohderyhmäkokemusta oikeassa maailmassa – eikä vain digitaalisesti. Oli sitten kyse henkilöstöjuhlasta, messuosastosta, sisäisestä strategian lanseerauksesta tai kuluttajapromootiosta, niin Brand Experience In Real Life -kokemukset muistetaan. Siksi tulevaisuudessa voittajia ovat brändit, jotka kunnioittavat ihmisiä ihmisinä ja myös kohtaavat heidät livenä.

Lauri ja Timo ovat kummatkin pitkän linjan skeittareita ja jakavat yhteisen intohimon lajiin.

He ovat toteuttaneet pro bono -yhteistyönä vuonna 2016 Tony Hawkin ja Nordic Business Forumin kanssa Business Sk8 for Good -hyväntekeväisyystapahtuman. Nyt käynnissä on Chasing the spot -hanke, joka luo tietä Suomen ensimmäiselle rullalautailun maajoukkueelle Tokion 2020 olympialaisiin kaupallisten yhteistyökumppaneiden sponsoroimana.

 

Lisätietoja:

Timo Aalto, toimitusjohtaja
timo.aalto@tapaus.fi, p. 0400 801 205

Copyright © 2022 TAPAUS