Vaikuttaja- ja muut sidosryhmätapahtumat

Näkyvyys pitää ansaita. Vaikuttajat odottavat, että heihin tehdään vaikutus.

Anna kohtaamisen kolahtaa, alusta loppuun

Toimittajat, bloggaajat ja muut vaikuttajat elävät lukuisten houkuttelevien ehdotusten keskellä. Siksi kutsuprosessista kiitosviestiin asti huippuunsa hiottu tapahtumakävijän polku auttaa erottumaan. Tavoitteena on elämys, joka saa vaikuttajan haluamaan kertoa kokemuksestaan. Parhaassa tapauksessa hänestä tulee brändin lähettiläs. Vaikuttaja- ja mediatapahtumat ovat Tapauksen palveluvalikoiman uusin tulokas, mutta siihen pätevät vanhat totuudet: kun ymmärrät, mitä haluat sanoa, kenelle ja miten, olet jo puolimatkassa kohti vaikuttavaa kohtaamista.

Toyota Gazoo Racing -julkistus

Jos palaa 17 vuoden tauon jälkeen rallin WRC-sarjaan, kannattaa se tehdä näyttävästi ja päräyttävästi. Niin me ainakin ajattelimme, ja loimme medialle autolanseerauksen, joka poikkesi perinteistä niin, että se näkyi ja tuntui.

Rovio Plunder Party

Kun tapahtumapaikaksi buukattu laiva ajaa karille New Yorkin Hudson-joella kaksi viikkoa ennen h-hetkeä ja vaurioituu käyttökelvottomaksi, aiheuttaa se päänvaivaa projektin työryhmälle. Miten tästäkin selvittiin?

Copyright © 2019 TAPAUS