Bisnestä ja fiiliksiä

Messut ovat yksi hienoimpia tilaisuuksia luoda erottuvia konsepteja ja ennakkoluulottomia toteutuksia.

Luottamus syntyy kasvotusten

Etäyhteydet ja sosiaalinen media – Hah! Mihin messuja enää tarvitaan? Messuilla menee paremmin kuin koskaan ihmiskunnan historiassa! Miksi? Koska ihminen ostaa siltä, johon hän luottaa, siltä Annelta, Eduardolta tai Zhi:ltä. Ja luottamus on suhde, joka syntyy ja jota rakennetaan kasvotusten.

Toteuttamiamme messuja ja tiloja

Airbus, CCW 2018

Helppoahan se olisi kaivaa varastosta viime vuoden lavasteet ja materiaalit, mennä samalla käsikirjoituksella kuin viimeksikin. Airbusin Secure Land Communications -bisnesyksikkö ei kuitenkaan halua päästää itseään helpolla. Kun yritys panostaa uudistumiseen ja edelläkävijyyteen, sen täytyy näkyä myös messuosaston ulkoasussa.

Wihurin Metro-Tukun Messuosasto

Aina messuosastojen brändielementtien ei tarvitse olla painettuja tai digitaalisia. Tapauksen toteuttama Wihurin Metro-tukun -osasto osoitti, että visuaalisimmat elementit voivat löytyä suoraan yrityksen ydintuoteryhmästä.

Business Finland Slush

Slush on messujärjestäjän unelma ja haaste. Se on paikka, jonne tullaan näkymään ja tekemään vaikutus, mutta samaan aikaan osaston erottautumiseen täytyy todella panostaa. Slushin visuaalisten ohjeistusten ja vaihtuvan teeman vuoksi tapahtumaan ei voi mennä samalla osastolla kuin muille messuille. Keksimme kuitenkin Business Finlandille, miten nämä rajoitteet voi kääntää voitoksi. Business Finland osallistui vuoden 2018 Slushiin […]

Copyright © 2019 TAPAUS