Kuluttaja äänestää aina jaloillaan

Ihmisen voi saada tylsäänkin bisnestapahtumaan työn puolesta, mutta kuluttajan aika pitää ansaita

Kokeilu antaa tuotteelle mahdollisuuden

Tuhannet brändiviestit päivässä paksuntavat kuluttajien medianahkaa. Me toimitamme tuotteen kuluttajan käteen, maisteltavaksi, haisteltavaksi tai kokeiltavaksi. Luomme kokemuksen, jonka hän haluaa jakaa.

Toteuttamiamme kuluttajatapahtumia

Telia, Asuntomessut

Jokainen varmasti huomaa eron messuosaston ja omakotitalon välillä. Näin sitä ainakin luulisi. Porin Asuntomessuilla asia oli kuitenkin toisin.

Wihurin Metro-Tukun Messuosasto

Aina messuosastojen brändielementtien ei tarvitse olla painettuja tai digitaalisia. Tapauksen toteuttama Wihurin Metro-tukun -osasto osoitti, että visuaalisimmat elementit voivat löytyä suoraan yrityksen ydintuoteryhmästä.

Love Beauty and Planet -kohtaamispiste, Flow Festival 2019

Loimme Unileverin uudelle, vegaaniselle ja ympäristöystävälliselle Love Beauty and Planet -kosmetiikkamerkille kesäisen ja ekologisen olohuoneen, hengähdyspaikaksi Flow Festivaalien kävijöille.

Copyright © 2019 TAPAUS