Brändikokemukset

Kokemuksellisuus herättää brändisi eloon

Uskomme, että jaetut kokemukset luovat vahvempia brändejä

 

Mitä? Tehdäksemme brändistäsi elämyksellisen, massasta sekä kilpailijoistasi erottuvan kokemuksen, suunnittelemme ja toteutamme toimenpiteitä, jotka ovat mitattavia, merkityksellisiä ja ihmisläheisiä.

Miksi? Onpa tarpeesi brändin tunnettuuden kasvattaminen, brändimielikuvan kehittäminen haluttuun suuntaan tai juuri lanseeratun tuotteen tunnetuksi tekeminen halutulle kohderyhmälle, meiltä löytyy toimivat ratkaisut molempiin.

Miten? Tarjoamme kokonaispalvelua kohderyhmä- ja tavoitemäärittelystä suunnitteluun ja toteutukseen. Samalla tuomme tekemiemme toimenpiteiden arvon ja tulokset konkreettisesti näkyviksi asiakkaillemme.

  • Brändikokemukset ja kokemuksellinen markkinointi
  • Kuluttajamarkkinointi, brändiaktivoinnit ja bränditeot
  • Brändilanseeraukset ja tuotelanseeraukset
  • Messut ja kiertueet
  • Jakelukanavamarkkinointi ja myymäläkampanjat
  • Promootiot, tuotejakelut ja menekinedistäminen

 

Varmista kanssamme, että brändisi jättää halutun muistijäljen!

 

Mikael Castrén

Business Director

mikael.castren@tapaus.fi
+358 50 358 1818

TOTEUTTAMIAMME BRÄNDIKOKEMUKSIA

Telia, Asuntomessut

Jokainen varmasti huomaa eron messuosaston ja omakotitalon välillä. Näin sitä ainakin luulisi. Porin Asuntomessuilla asia oli kuitenkin toisin.

Nykytunteen museo

Kuinka tuoda virtuaalinen sisältö fyysiseksi elämykseksi? Valtioneuvoston kanslian digitaalinen Nykytunteen museo tarjosi Taiteiden yössä yleisölle kokemuksen, jossa tunteet herätettiin eloon tarinateatterin avulla.

Love Beauty and Planet -kohtaamispiste, Flow Festival

Loimme Unileverin uudelle, vegaaniselle ja ympäristöystävälliselle Love Beauty and Planet -kosmetiikkamerkille kesäisen ja ekologisen olohuoneen, hengähdyspaikaksi Flow Festivaalien kävijöille.

 

Katso lisää referenssejä

LUE MYÖS

BLOGI: Kaikkien aikojen kesä kuluttajabrändeille

Kerromme blogissa miltä näyttää tapahtumakenttä kuluttajabrändien vinkkelistä kesällä.

RAPORTTI: Kohtaa kuluttaja 2022

Selvitimme viidenkymmenen suomalaisen kuluttajabrändin markkinointipäättäjien kokemuksia koronan vaikutuksesta asiakaskohtaamisiin ja näkemyksiä tulevaisuuden tapahtumamarkkinoinnista.

SIVU: Messut ja tilasuunnittelu

Onnistu kanssamme messuilla!

Copyright © 2022 TAPAUS