Brändikokemukset

Kokemuksellisuus herättää brändisi eloon

Uskomme, että jaetut kokemukset luovat vahvempia brändejä

 

Mitä? Tehdäksemme brändistäsi elämyksellisen, massasta sekä kilpailijoistasi erottuvan kokemuksen, suunnittelemme ja toteutamme mitattavia toimenpiteitä, jotka ovat samalla myös merkityksellisiä ja ihmisläheisiä. 

Miksi? Onpa tavoitteenasi brändin tunnettuuden kasvattaminen, brändimielikuvan kehittäminen haluttuun suuntaan, kaupallinen aktivointi tai juuri lanseeratun tuotteen tunnetuksi tekeminen halutulle kohderyhmälle, meiltä löytyy toimivat ratkaisut tarpeisiisi.

Miten? Tarjoamme joustavaa kokonaispalvelua aina kohderyhmä- ja tavoitemäärittelystä suunnitteluun ja toteutukseen asti. Tuomme tekemiemme toimenpiteiden arvon ja tulokset konkreettisesti näkyviksi asiakkaillemme. Tunnemme tämän päivän – ja huomisen – trendit ja luomme konsepteista ilmiöitä, vastuullisuutta unohtamatta.

  • Brändikokemukset ja kokemuksellinen markkinointi
  • Kuluttajamarkkinointi, brändiaktivoinnit ja bränditeot
  • Brändilanseeraukset ja tuotelanseeraukset
  • Messut ja kiertueet
  • Jakelukanavamarkkinointi ja myymäläkampanjat
  • Promootiot, tuotejakelut ja menekinedistäminen

 

Varmista kanssamme, että brändisi jättää halutun muistijäljen!

 

Mikael Castrén

Business Director

mikael.castren@tapaus.fi
+358 50 358 1818

TOTEUTTAMIAMME BRÄNDIKOKEMUKSIA

Red Bull Unforeseen

Kutsuimme festarikävijät salaiseen Red Bull Unforeseen -maailmaan Tikkurila Festivaalilla.

Tyttöjen taksi

Tyttöjen taksi -tempaus tarjosi turvallisen kyydin kotiin ja jätti ohikulkijoihin muistijäljen tärkeästä aiheesta.

Arla Protein Refresh

Tavoitimme kohderyhmän järjestämällä kesäkiertueen, jossa jalkauduimme sinne, missä aktiiviset kuluttajat ovat.

Love Beauty and Planet -kohtaamispiste, Flow Festival

Loimme Unileverin uudelle, vegaaniselle ja ympäristöystävälliselle Love Beauty and Planet -kosmetiikkamerkille kesäisen ja ekologisen olohuoneen, hengähdyspaikaksi Flow Festivaalien kävijöille.

 

Katso lisää brändikokemus-referenssejä

LUE MYÖS

BLOGI: Kaikkien aikojen kesä kuluttajabrändeille

Kerromme blogissa miltä näyttää tapahtumakenttä kuluttajabrändien vinkkelistä kesällä.

RAPORTTI: Kohtaa kuluttaja 2022

Selvitimme viidenkymmenen suomalaisen kuluttajabrändin markkinointipäättäjien kokemuksia koronan vaikutuksesta asiakaskohtaamisiin ja näkemyksiä tulevaisuuden tapahtumamarkkinoinnista.

SIVU: Messut ja tilasuunnittelu

Jättääksesi halutun muistijäljen messuyleisöön, suunnittelemme ja toteutamme brändillesi messuosastoja, jotka ovat vaikuttavia, yllätyksellisiä ja tuloksellisia.

Copyright © 2022 TAPAUS