Asiakastapahtumat

Kun vieraasi antaa käyttöönsä niukoista niukimman eli oman aikansa, järjestä sen arvoinen tapahtuma.

Ota kaikki aistit käyttöön

Asiakas, omistaja tai media – mahdollisuus luottamuksen syventämiseen, kouraisuun vatsan pohjasta, niskakarvojen pystyyn nostamiseen tai kyyneleeseen silmäkulmassa. Ota kaikki aistikanavat käyttöön, ja tapahtumasi muistetaan pitkään.

Ota yhteyttä

Toteuttamiamme asiakastapahtumia

Telia Day ONE – ykkönen myös tuloksissa

Virtuaaliapahtuman tavoitteet ylitettiin, eikä se johtunut tavoitteiden keveydestä vaan siitä, että asioita tehtiin oikein. Lue, miten se sujui.

SPHERE22

SPHERE22 oli poikkeuksellinen lähi-, etä- ja epäkonferenssi, joka rikkoi alan tyypillistä kaavaa.

Accenture, High Performance Business Forum

Kuinka tuodaan digitalisaation mahdollisuudet näkyväksi? Vastausta kysymykseen pohdittiin yhdessä Accenturen kanssa, kun aloimme suunnitella heidän vuoden tärkeintä asiakastapahtumaa, Nordic High Performance Business Forumia. Päätettiin järjestää huippuluokan virtuaalitapahtuma yhtä aikaa neljässä eri pääkaupungissa.

Outokumpu Experience Berlin

Tutustu kuvien kautta Berliinissä järjestettyyn vaikuttavaan kohtaamiseen.

 

Katso lisää

Tutustu myös muihin palveluihimme

Brändikokemukset

Elämyksiä, jotka halutaan jakaa

Messut ja tilasuunnittelu

Erotu eduksesi suunnitelmallisella messutoteutuksella.

Henkilöstötapahtumat

Yksi jaettu kokemus vastaa tuhatta sanaa.

Ota yhteyttä

Kutsu meidät kylään tai katso yhteystietomme.

Copyright © 2023 TAPAUS