Myös tapahtumissa ihminen on kaiken mitta

Kaikille tapahtumille on yhteistä ihmisten kohtaaminen. Erilaista on kaikki loput.

Hyvä viesti syntyy vastaanottajaa ajatellen

Vaikka olisit kuinka hyvä puhuja, et käyttäisi samoja sanoja kaverisi polttareissa ja konservatiivisen asiakkaan kuusikymppisillä. Sama pätee tapahtumiin. Tila, teema, ohjelma ja yllätysnumerot syntyvät kuin itsestään, kun uhraat ensin riittävästi aikaa kohderyhmän odotusten ymmärtämiseen. TAPAUS auttaa sinua ottamaan yleisösi.

Asiakastapahtumat

Kun vieraasi antaa käyttöönsä niukoista niukimman eli oman aikansa, järjestä sen arvoinen tapahtuma.

Vaikuttaja- ja muut sidosryhmätapahtumat

Näkyvyys pitää ansaita. Vaikuttajat odottavat, että heihin tehdään vaikutus.

Messut ja tilasuunnittelu

Messut ovat yksi hienoimpia tilaisuuksia luoda erottuvia konsepteja ja ennakkoluulottomia toteutuksia.

Kuluttajatapahtumat

Kuluttaja äänestää aina jaloillaan. Ihmisen voi saada tylsäänkin bisnestapahtumaan työn puolesta, mutta kuluttajan aika pitää ansaita.

Henkilöstötapahtumat

Muista vieraskoreus. Järjestä tapahtuma työntekijöillesi kuin tärkeimmille asiakkaillesi.

Näkökulmia tapahtumiin

Miten tapahtuma-alan ammattilaiset näkevät erilaisten tapahtumien erityispiirteet? Tutustu blogeihin.

Messusuunnittelussa tavoite ratkaisee toteutuksen

TAPAUS on kohtaamistoimisto, joka uskoo menestyvän bisneksen syntyvän ihmisten välisestä vuorovaikutuksesta.

Enemmän kuin messuosasto

Yrityksemme kivijalka on erilaisten tapahtumien toteuttaminen.

Promootio, enemmän kuin ilmaisjakelua

Promootiot ovat parhaimmillaan autenttisia tilanteita, joissa keskusteluyhteys tuotteesi potentiaalisten ostajien kanssa on avoin.

Virkistyspäivän pitää virkistää

Henkilöstötapahtuma on loistava tilaisuus haaskata organisaatiosi resursseja.

10 syytä järjestää yritystapahtuma Suomessa

Kun vieraasi antaa käyttöönsä niukoista niukimman eli oman aikansa, järjestä sen arvoinen tapahtuma.

Copyright © 2019 TAPAUS