Onnistunut messuosasto

Messut ovat erinomaisia kohtaamispaikkoja yrityksellesi ja sen asiakkaille. Messut ovat ympäristö, jossa yrityksesi näkyy ja jossa sinun on mahdollista verkostoitua ja luoda suhteita tehokkaasti. Messuosasto voi olla merkittävä osa yrityksesi kokonaismarkkinointia. Messuille osallistuminen on yritykseltäsi kuitenkin aina investointi ja siksi messuosastosi on syytä toteuttaa huolella, jotta investointi todella on tuottava.

Messuosasto erottautumiskeinona

Messut ovat ympäristöjä, joissa virikkeitä on huomattavia määriä. Eri osastot kilpailevat samojen osallistujien huomiosta ja siksi onkin tärkeää suunnitella ja toteuttaa messuosasto, joka toimii erottautumiskeinona muista näytteilleasettajista. Erottautuminen varmistetaan suunnittelemalla messuosasto huolella etukäteen pitäen mielessä, mitä yrityksesi haluaa messuosastolla sanoa ja tavoittaa.

Tuotelanseeraus messuosastolla

Messut ovat oivallisia paikkoja lanseerata uusia tuotteita ja palveluita. Useilla messuvierailla on oletusarvona päästä kokeilemaan uusia tuotteita ja siten mielenkiinto tuotekokeiluihin on valmiiksi olemassa. Kiinnostuksen määrä juuri oman yrityksesi tuotteita kohtaan monien näytteilleasettajien joukossa on myös tavoite, joka saavutetaan ainoastaan onnistuneella messuosastolla.

Kohtaa asiakas

Messuilla yritykselläsi on mahdollisuus lisätä tunnettuutta sekä kohdata potentiaalisia asiakkaita ja yhteistyökumppaneita. Kasvokkain kohtaaminen on tapa tehdä vaikutus. Kaupankäynnissä on edelleen kysymys aidosta kohtaamisesta ja vuorovaikutuksesta digivälineistä ja -vahvistuksista huolimatta. Potentiaalisten asiakkaiden kanssa keskusteleminen messuosastolla voi tarjota uutta tietoa tarpeista, joihin tuotteiden toivotaan vastaavan. Kasvokkain kohtaaminen tuottaa myös välitöntä palautetta.

Yrityksesi näköinen messuosasto

Jotta messuosastosi vetää puoleensa, tulee osaston olla yrityksesi näköinen - osasto on käyntikorttisi tapahtumassa. Messuosaston onnistuneella toteutuksella on mahdollista vahvistaa yrityksesi imagoa ja brändiä. Laadukas ja näyttävä osasto erottuu ja antaa näytteilleasettajasta kuvan luotettavana ja uskottavana toimijana. Hieno, visuaalinen toteutus ja tarkasti suunniteltu sisältö jättävät sinut ja yrityksesi messuvieraan mieleen myös messujen päätyttyä.

Miksi valita TAPAUS suunnittelemaan messuosastosi?

TAPAUS on vahva ja kokenut toimija tapahtuma-alalla. Messuosastoiden tuottajana Tapauksella on huomattavia toteutuksia niin kotimaassa kuin ulkomailla. Osasto suunnitellaan asiakkaan tarpeita ja toiveita tarkasti kuunnellen. Tapauksella on tarjota alan parasta palvelua ja ammattitaitoa.

SZ2A5314_Photo_PasiSalminen_com.jpg

Kun yritys panostaa uudistumiseen ja edelläkävijyyteen, täytyy sen näkyä myös messuosaston ulkoasussa. 

Tutustu täällä tarkemmin Airbus CCW 2018 -messutoteutukseemme. 
 

Kiinnostuitko aiheesta?

Ota yhteyttä:
hannu.huttunen@tapaus.fi
0500 482 454