Teknologian kehityksestä ja virtuaalisten yhteydenpitokeinojen lisääntymisestä huolimatta – tai ehkä juuri sen vuoksi – face-to-face -kohtaamisen voima on suurempi kuin koskaan aikaisemmin. Sähköposti, puhelin, sosiaalinen media, video ja muut sovellukset ovat kustannustehokkaita kommunikoinnin muotoja, mutta todellisuudessa juuri face-to-face tapaamiset rakentavat tehokkaimmin luottamusta, luovat pitkiä ja menestyksekkäitä bisnessuhteita, vain muutamia yrityksen kasvun kannalta tärkeitä seikkoja mainitaksemme.
Forbes Insights – tutkimuslaitoksen tekemän kyselyn mukaan yli 80% suurten yritysten johtajista on sitä mieltä, että face-to-face tapaamiset eivät ainoastaan ole suositeltavia vaan pakollisia pitkien ja merkittävien asiakas-, työntekijä- ja liikesuhteiden rakentamisessa.
Tässä artikkelissa esittelemme The Maritz Instituten kokoamia, yrityksen johdolle hyödyllisiä näkökulmia, joiden avulla kohtaamisen muoto – virtuaalinen, face-to-face tai edellisten yhteismuoto – voidaan tutkimuksiin perustuen valita niin, että se tuottaa yritykselle suurimman mahdollisen rahallisen hyödyn (ROI).
Lue koko opas
Syötä sähköpostiosoitteesi alle ja klikkaa ”Lataa opas”, niin opas aukeaa uuteen välilehteen.