Livekohtaamisen rooli yrityksen menestyksessä

Tunnista yrityksesi tavoitteet ja valitse oikea hetki tapahtuman järjestämiselle. Oppaastamme löydät lisää tutkittua tietoa, miksi ja milloin sinun kannattaa panostaa face-to-face -tapahtumaan.

 

Teknologian kehityksestä ja virtuaalisten yhteydenpitokeinojen lisääntymisestä huolimatta – tai ehkä juuri sen vuoksi – face-to-face -kohtaamisen voima on suurempi kuin koskaan aikaisemmin. Sähköposti, puhelin, sosiaalinen media, video ja muut sovellukset ovat kustannustehokkaita kommunikoinnin muotoja, mutta todellisuudessa juuri face-to-face tapaamiset rakentavat tehokkaimmin luottamusta, luovat pitkiä ja menestyksekkäitä bisnessuhteita, vain muutamia yrityksen kasvun kannalta tärkeitä seikkoja mainitaksemme.

Forbes Insights – tutkimuslaitoksen tekemän kyselyn mukaan yli 80% suurten yritysten johtajista on sitä mieltä, että face-to-face tapaamiset eivät ainoastaan ole suositeltavia vaan pakollisia pitkien ja merkittävien asiakas-, työntekijä- ja liikesuhteiden rakentamisessa.

Tässä artikkelissa esittelemme The Maritz Instituten kokoamia, yrityksen johdolle hyödyllisiä näkökulmia, joiden avulla kohtaamisen muoto – virtuaalinen, face-to-face tai edellisten yhteismuoto – voidaan tutkimuksiin perustuen valita niin, että se tuottaa yritykselle suurimman mahdollisen rahallisen hyödyn (ROI).

Lue koko opas

Syötä sähköpostiosoitteesi alle ja klikkaa ”Lataa opas”, niin opas aukeaa uuteen välilehteen.

Haluan jatkossakin saada sähköpostia Tapaus Oy:n tapahtumiin, oppaisiin, blogiteksteihin ja muihin tapahtuma-alan asioihin liittyen. Hyväksyn henkilötietojeni käytön Tapauksen tietosuojaselosteen mukaisesti.

Copyright © 2019 TAPAUS