Arkisto

Viisi kuluttajakohtaamisen trendiä festarikesältä 2019

Kun suunnittelet vuoden 2020 kuluttajakohtaamisia, niin poimi tästä korvan taakse meidän viisi trendihavaintoa kesän 2019 festareilta

Roof tuli taloon

Muodostamme nyt 80 tapahtuma-alan ammattilaisen Tapauksen, jonka katon alta löytyy erikoistumista ja osaamista kaikkiin tapahtumiin.

8 vinkkiä hiilifiksuun tapahtumaan

Vilkaise tästä kahdeksan konkreettista keinoa, joilla voit pienentää oman tapahtumasi hiilijalanjälkeä.

Hiilifiksuja tapahtumia – Tapauksen hiilijalanjälkilaskuri, ilmasto-opas ja kompensaatioyhteistyö

Me Tapauksessa haluamme tehdä hiilikompensaatiosta asiakkaillemme yhtä helppoa kuin Teosto-maksun maksamisen. Tutustu ilmasto-oppaaseen, hiilipäästölaskuriin ja kompensointimalliin.

TAPAUS sekä Roof Productions yhdistyivät yrityskaupan myötä

Tapauksen ja Roofin yrityskauppa mahdollistaa entistä monipuolisemman osaamisen kummankin yrityksen asiakkaille, ilman henkilöstövaihdoksia tai muutoksia nykyisiin asiakasprojekteihin.

Vaikuttaja- ja mediatapahtumat – entistä tuloksellisempia kohtaamisia

TAPAUS perusti huhtikuussa 2019 uuden Vaikuttaja- ja mediatilaisuudet -liiketoiminta-alueen, jonka vetäjänä on aloittanut markkinointiviestinnän pitkän linjan ammattilainen Hanna Laakkonen.

Messuosasto

Yrityksemme kivijalka on erilaisten tapahtumien toteuttaminen. Kun siitä vinkkelistä katselee messuja ja messuosastoja – niin kotimaassa kuin suuressa maailmassa – huomaa monia hyviä käytäntöjä, joita voisi vielä vahvemmin viedä messutekemiseen.

Messusuunnittelu

TAPAUS on kohtaamistoimisto, joka uskoo menestyvän bisneksen syntyvän ihmisten välisestä vuorovaikutuksesta. Juuri tästä on kyse myös messusuunnittelussa.

Promootiot

Sana ”promootio” tulee latinasta ja tarkoittaa ”ylentää arvossa”. Tämän kirjaimellisen merkityksen asettaminen myynninedistämisen ohjenuoraksi ei ole hullumpi idea.

Yritystapahtuma

Tapahtumatoimisto TAPAUS järjestää yritystapahtumia ympäri maailmaa, mutta vedämme mieluusti kotiin päin. Englanninkielinen oppaamme kertoo, miksi Suomi on erityisen hyvä maa järjestää yritystapahtuma.

Virkistyspäivä

Henkilöstötapahtuma on loistava tilaisuus haaskata organisaatiosi resursseja. Tai, se on parasta markkinointia mitä rahoillasi voit saada. Jokainen organisaatio voi itse päättää, onko virkistyspäivä tai muu sisäinen tapahtuma resurssien tuhlausta ja pakkopullaa vai investointia tulevaan.

Markkinointia vai edustusta?

Jos et jaksa lukea koko juttua, niin tässä asia pähkinänkuoressa: Jos kuitissa lukee Teatterin VIP ja päätä särkee, alvia ei saa vähentää ollenkaan ja tuloverotuksessakin vain 50 pinnaa.

Copyright © 2019 TAPAUS