Arkisto

8 vinkkiä hiilifiksuun tapahtumaan

Ilmastonmuutos on ihmiskunnan suurin haaste, ja tapahtuma-ala jättää ympäriinsä liian isoja hiilijalanjälkiä aivan niin kuin mikä tahansa muukin liiketoiminta. Siksi myös meidän on oltava osa ilmastonmuutoksen ratkaisua. Kukaan ei voi torjua ilmastonmuutosta yksin, vaan mekin teemme sen yhdessä asiakkaidemme kanssa. Ilmastostrategiamme perustuukin siihen, että tarjoamme inspiraatiota ja työkaluja ympäristöystävällisemmän tapahtuman suunnitteluun, suuntaa-antavan laskurin hiilijalanjäljen hahmottamiseen […]

Hiilifiksuja tapahtumia – Tapauksen hiilijalanjälkilaskuri, ilmasto-opas ja kompensaatioyhteistyö

Me Tapauksessa haluamme tehdä hiilikompensaatiosta asiakkaillemme yhtä helppoa kuin Teosto-maksun maksamisen. Tutustu ilmasto-oppaaseen, hiilipäästölaskuriin ja kompensointimalliin.

TAPAUS sekä Roof Productions yhdistyivät yrityskaupan myötä

Tapauksen ja Roofin yrityskauppa mahdollistaa entistä monipuolisemman osaamisen kummankin yrityksen asiakkaille, ilman henkilöstövaihdoksia tai muutoksia nykyisiin asiakasprojekteihin.

Vaikuttaja- ja mediatapahtumat – entistä tuloksellisempia kohtaamisia

TAPAUS perusti huhtikuussa 2019 uuden Vaikuttaja- ja mediatilaisuudet -liiketoiminta-alueen, jonka vetäjänä on aloittanut markkinointiviestinnän pitkän linjan ammattilainen Hanna Laakkonen.

Messuosasto

Yrityksemme kivijalka on erilaisten tapahtumien toteuttaminen. Kun siitä vinkkelistä katselee messuja ja messuosastoja – niin kotimaassa kuin suuressa maailmassa – huomaa monia hyviä käytäntöjä, joita voisi vielä vahvemmin viedä messutekemiseen.

Messusuunnittelu

TAPAUS on kohtaamistoimisto, joka uskoo menestyvän bisneksen syntyvän ihmisten välisestä vuorovaikutuksesta. Juuri tästä on kyse myös messusuunnittelussa.

Promootiot

Sana ”promootio” tulee latinasta ja tarkoittaa ”ylentää arvossa”. Tämän kirjaimellisen merkityksen asettaminen myynninedistämisen ohjenuoraksi ei ole hullumpi idea.

Yritystapahtuma

Tapahtumatoimisto TAPAUS järjestää yritystapahtumia ympäri maailmaa, mutta vedämme mieluusti kotiin päin. Englanninkielinen oppaamme kertoo, miksi Suomi on erityisen hyvä maa järjestää yritystapahtuma.

Virkistyspäivä

Henkilöstötapahtuma on loistava tilaisuus haaskata organisaatiosi resursseja. Tai, se on parasta markkinointia mitä rahoillasi voit saada. Jokainen organisaatio voi itse päättää, onko virkistyspäivä tai muu sisäinen tapahtuma resurssien tuhlausta ja pakkopullaa vai investointia tulevaan.

Markkinointia vai edustusta?

Jos et jaksa lukea koko juttua, niin tässä asia pähkinänkuoressa: Jos kuitissa lukee Teatterin VIP ja päätä särkee, alvia ei saa vähentää ollenkaan ja tuloverotuksessakin vain 50 pinnaa.

Copyright © 2019 TAPAUS