Face-to-face -kohtaamisen rooli yrityksen menestyksessä

Tunnista yrityksesi tavoitteet ja valitse oikea hetki tapahtuman järjestämiselle. Muutoksen omaksuminen, hyvä ilmapiiri ja vahvat ihmissuhteet ovat asian ytimessä. Lue lisää tutkittua tietoa, miksi ja milloin sinun kannattaa panostaa face-to-face- tapahtumaan.

Teknologian kehityksestä ja virtuaalisten yhteydenpitokeinojen lisääntymisestä huolimatta - tai ehkä juuri sen vuoksi - face-to-face kohtaamisen voima on suurempi kuin koskaan aikaisemmin. Sähköposti, puhelin, sosiaalinen media, video ja muut sovellukset ovat kustannustehokkaita kommunikoinnin muotoja, mutta todellisuudessa juuri face-to-face tapaamiset rakentavat tehokkaimmin luottamusta, luovat pitkiä ja menestyksekkäitä bisnessuhteita, vain muutamia yrityksen kasvun kannalta tärkeitä seikkoja mainitakseni.

Forbes Insights - tutkimuslaitoksen tekemän kyselyn mukaan yli 80% suurten yritysten johtajista on sitä mieltä, että face-to-face tapaamiset eivät ainoastaan ole suositeltavia vaan pakollisia pitkien ja merkittävien asiakas-, työntekijä- ja liikesuhteiden rakentamisessa.

Tässä artikkelissa esittelemme The Maritz Instituten kokoamia, yrityksen johdolle hyödyllisiä näkökulmia, joiden avulla kohtaamisen muoto - virtuaalinen, face-to-face tai edellisten yhteismuoto - voidaan tutkimuksiin perustuen valita niin, että se tuottaa yritykselle suurimman mahdollisen rahallisen hyödyn (ROI).

Lue koko opas

Syötä sähköpostiosoitteesi alle, niin lähetämme koko oppaan sähköpostiisi.

Sähköpostiosoitteesi lisätään asiakasrekisteriimme ja voimme olla sinuun yhteydessä.