TAPAUS-Akatemia

Hyvällä palvelulla ei pitkälle pötkitä. Satsaaminen hyvään palveluun on kuin satsaisi mauttomaan ruokaan. Kyllä se asiansa hoitaa, mutta ei niitä hetkiä muistella. Miksi näin?

Hyvän palvelun pitäisi olla standardi – itsestäänselvyys, perustaso. Vain odotukset ylittävä palvelu saa aikaan viisarin värähtämisen ja sielun läikähdyksen. Sellaisen, josta haluaa kertoa kaverille.

Haluamme tarjota asiakkaidemme asiakkaille Suomen parasta palvelua. Sellaista, joka yllättää kokijan lämmöllään ja laadullaan.

Tämän vuoksi käynnistimme seitsemän kuukautta sitten TAPAUS-Akatemian. Hankkeen, jonka tarkoituksena on löytää ja kehittää niitä ihmeellisiä poikkeusyksilöitä, joille palvelun halu on tullut jo äidinmaidossa. Heitä, jotka Ensivaikuttajan, Helpin tai Tervetulokomitean roolissa tekevät asiakkaidemme tapahtumista entistä koskettavampia.

Ensimmäiset akatemialaiset on valittu ja valjastettu palvelun alttarille.

Saammeko ylpeänä esitellä: Nancy, Milja, Nora, Pauliina ja Nea!


PS. Emme sorsi miehiä, mutta missä he kaikki ovat? Ilmoita itsesi tai kaverisi: jarkko.rautio@tapaus.fi


8.3.2017