Arkisto

BRÄNDIKOKEMUKSET VUONNA 2023 – 2. Aistielämyksien hyödyntäminen brändikokemuksessa

Viisiosaisessa blogisarjassa avaamme Tapauksen ammattilaisten ajattelua siitä, mitä elementtejä brändikokemuksien suunnittelussa ja toteutuksessa tulisi huomioida vuonna 2023.

Sarjan toisessa osassa kerromme siitä, kuinka hyödyntää aistikokemuksia kokonaisvaltaisen brändikokemuksen luomisessa.

BRÄNDIKOKEMUKSET VUONNA 2023 – 1. Kohderyhmän huomion herättäminen visuaalisin keinoin

Viisiosaisessa blogisarjassa avaamme Tapauksen ammattilaisten ajattelua siitä, mitä elementtejä brändikokemuksien suunnittelussa ja toteutuksessa tulisi huomioida vuonna 2023.

Sarjan ensimmäinen blogikirjoitus avaa näkemyksiämme kohderyhmän huomion herättämisestä visuaalisin keinoin.

Imagemaker Creative Oy yrityskaupalla osaksi TAPAUS:ta

Suomen johtava tapahtumatoimisto TAPAUS vahvistaa osaamistaan audiovisuaalisten sisältöjen ja kokemuksellisten tilojen suunnittelussa ja toteutuksessa, kun pitkän linjan superammattilaiset, Imagemaker Creative Oy:n osakkaat liittyvät kiinteäksi osaksi Tapauksen jengiä.

Mikael Castrén Tapauksen toimitusjohtajaksi, Timo Aalto siirtyy Tapauksen emoyhtiö LIWLIG Groupin toimitusjohtajaksi

Tapahtumatoimisto Tapauksen johdossa tapahtuu muutos, kun Mikael Castrén on nimitetty yhtiön uudeksi toimitusjohtajaksi.

Tapauksen emoyhtiö hankki tanskalaisen Welcome-tapahtumatoimiston

Pohjoismaiden suurin tapahtumamarkkinointitoimisto, suomalainen LIWLIG-konserni saavuttaa merkittävän virstanpylvään pohjoismaiden laajentumisessaan ostamalla tanskalaisen Welcome-tapahtumatoimiston.

Pitkä peli -sisäfutisturnaus Ukrainalle 11.1.2023

Pitkä peli jatkuu ja 11.1.2023 pelataan hyväntekeväisyyssisäfutisturnaus.

TAPAUS Ameriikan raitilla

TAPAUS aloitti toimintansa New Yorkissa huhtikuussa 2022. Lue blogista, miltä suuri maailma näyttää tapahtuma-ammattilaisen silmin.

Brändikokemukset vuonna 2023

Miten luoda vaikuttavia brändikokemuksia vuonna 2023? Tutustu sisältöihimme ja inspiroidu.

Messuosaston uusiokäyttöastetta mittaava laskuri

Tapauksen uusiokäyttöastelaskuri kertoo sen, kuinka suuri osa messuosaston materiaaleista voidaan käyttää uudestaan.

TAPAUS-perhe laajenee

Tapauksen emoyhtiö LIWLIG Groupin tuorein yrityskauppa vahvistaa sen asemaa pohjoismaisilla markkinoilla – tapahtumatoimisto ostaa norjalaisen 6.Sansin

Todenna messuilla onnistuminen

Messut ovat tulevaisuudessakin tehokas markkinoinnin laji, kunhan messunäkyvyys on suunniteltu huolella.

TAPAUS järjestää hyväntekeväisyyskatulätkäturnauksen Ukrainalle

TAPAUS järjestää hyväntekeväisyysturnauksen Aino Areenalla 29.6.2022. Katulätkäturnaukseen kutsutaan yritysten joukkueita pelaamaan rauhan pitkää peliä.

TAPAUS on avannut toimiston New Yorkiin

Palvellaksemme yhä paremmin Yhdysvalloissa toimivia ja sinne laajentavia asiakkaitamme, olemme avanneet toimiston New Yorkiin.

Kaikkien aikojen kesä kuluttajabrändeille

Kerromme blogissa miltä näyttää tapahtumakenttä kuluttajabrändien vinkkelistä kesällä 2022.

Tapaus yhteistyöhön Baronan kanssa

Tapauksen tapahtumatyöntekijäksi voi jatkossa hakea Baronan kautta.

Koronapandemia toi terveysturvallisuuden pysyvästi osaksi tapahtumamarkkinointia

Vuodesta 2022 tulossa kokemuksellisuuden supervuosi

Koronapassi käyttöön tapahtumassasi jo nyt? Kyllä, ja me tiedämme miten

Koronapassin avulla voit tarjota tapahtumasi vieraille ja puhujille mielenrauhaa tapahtumaosallistumisen turvallisuudesta.

Jos ei nyt, niin milloin?

Epidemian aaltoliike ja uudet variantit ovat opettaneet meille, että kun ikkuna kohtaamisiin on nyt auki, tilaisuus kannattaa käyttää. Jos kävisikin niin, että joutuisimme ottamaan askeleen taaksepäin, koetut yhteiset hetket auttavat jaksamaan kuivan kauden yli.

Messut uudessa ajassa

Osastojen suunnittelussa, rakenteissa, elämysten tuottamisessa ja osallistumisen syissä on edetty harppaus eteenpäin.

Tapahtumien tulevaisuus ei ole koskaan näyttänyt näin lupaavalta

Virtuaalitapahtumista kootut opit, globaali digiloikka ja uudet työkalut kasvattavat kohdeyleisöjen saavutettavuutta samalla, kun pääsemme taas kohtaamaan fyysisesti.

Hybriditapahtuma on kuin EM-futisottelu: yksi tapahtuma, jossa on ainutlaatuiset sisällöt kahdelle eri yleisölle

Kun mietit oman yrityksesi hybriditapahtumia, poimi nämä opit ja jalkauta ne kanssa tapahtuman tavoitteisiin, konseptiin, sisältöön ja toteutukseen.

Ruotsalainen Lisa Dennis on valittu Tapauksen hallitukseen

Tapaus ja sen ruotsalainen tytäryhtiö Eventyr ovat nimittäneet hallitukseensa ruotsalaisen Lisa Dennisin hallitukseensa.

Kohdataan kesällä

Vinkit koronaturvallisiin, yhteisöllisiin ja ilahduttaviin kesäpäiviin.

Mikael Castrén Tapaukseen johtamaan kuluttajatapahtumien liiketoimintaa Pohjoismaissa

Mikael Castrénin nimityksen myötä TAPAUS hakee kasvua ja markkinajohtajuutta kokemuksellisessa kuluttajamarkkinoinnissa.

OTA5-virtuaalistudio

Teknisesti ja toteutuksellisesti laadukas TAPAUS OTA 5 -studio mahdollistaa monipuolisten virtuaalitapahtumien järjestämisen hyvien kulkuyhteyksien päässä Espoon Otaniemessä.

Tapauksen Account Director Hanna Laakkonen: Virtuaalitapahtumat – 5 syytä, miksi niitä tarvitaan juuri nyt

Virtuaalitapahtumissa on lyhyesti sanottuna kyse dialogista. Kahdensuuntaisesta kommunikaatiosta yritykselle tärkeiden ihmisten – työntekijöiden, kumppanien, asiakkaiden, kuluttajien, suuren yleisön tai median kanssa.

Finnkino ja TAPAUS: Elokuvateattereista virtuaalitapahtumien elämyksellisiä katsomoita

Virtuaalitapahtumien katsojat voivat nyt kokoontua Finnkinon elokuvateattereihin ympäri Suomen seuraamaan virtuaalilähetyksiä valkokankaalta ja kokemaan elämyksen yhdessä.

Tapauksen Account Director Jaakko Huovila: Havainnot virtuaalitapahtumista

Virtuaalitapahtumaa suunnitellessa pätevät täysin samat lainalaisuudet kuin minkä tahansa business casen kohdalla; kaiken keskiössä on tavoite – perimmäinen syy kohtaamisen järjestämiselle.

Q&A vieraana F-Securen Mikko Hyppönen

F-Securen tutkimusjohtaja Mikko Hyppösen vastauksia ajankohtaisiin tietoturvakysymyksiin.

Tapahtuman uusi elämä – tapahtumatallenne

Tapauksen virtuaalisen asiakastapahtuman tallenne.

Tapauksen luova johtaja Lauri Vassinen: Pysytään yhteydessä

Kun emme voi kokoontua fyysisesti, niin vuorovaikutukselle täytyy löytää uusia keinoja. Lue, mitä mieltä luova johtajamme Lauri Vassinen on nykyhetken mahdollisuuksista.

Aivotutkija Katri Saarikivi: Yhteisöllisyyttä virtuaalisista kohtaamisista

Vuorovaikutuksen sekä yhteisöllisyyden merkitystä ja vinkkejä niin erityisajan aikaiseen kuin sen jälkeiseenkin virtuaaliseen kanssakäymiseen.

Virtuaalitapahtuma yhdistää ihmiset matkojen takaa

Virtuaalitapahtuma on erinomainen valinta tilanteissa, joissa kohderyhmä on hajallaan.

Budjetilla on rajat, mutta luovuudella ei

Miten suunnitellaan huomiota herättävä ja myyntiä tukeva messuosasto? Miten tapahtumatilasta tehdään ikimuistoinen ja elämyksellinen?

Tapahtuma-alan trendit 2020

Kokosimme kahdeksan vuoden 2020 keskeistä tapahtuma-alaan vaikuttavaa trendiä, nappaa vinkit talteen tästä.

Viisi kuluttajakohtaamisen trendiä festarikesältä 2019

Kun suunnittelet vuoden 2020 kuluttajakohtaamisia, niin poimi tästä korvan taakse meidän viisi trendihavaintoa kesän 2019 festareilta

Roof tuli taloon

Muodostamme nyt 80 tapahtuma-alan ammattilaisen Tapauksen, jonka katon alta löytyy erikoistumista ja osaamista kaikkiin tapahtumiin.

8 vinkkiä hiilifiksuun tapahtumaan

Vilkaise tästä kahdeksan konkreettista keinoa, joilla voit pienentää oman tapahtumasi hiilijalanjälkeä.

Hiilifiksuja tapahtumia – Tapauksen hiilijalanjälkilaskuri, ilmasto-opas ja kompensaatioyhteistyö

Me Tapauksella haluamme tehdä hiilikompensaatiosta asiakkaillemme yhtä helppoa kuin Teosto-maksun maksamisen. Tutustu ilmasto-oppaaseen, hiilipäästölaskuriin ja kompensointimalliin.

TAPAUS sekä Roof Productions yhdistyivät yrityskaupan myötä

Tapauksen ja Roofin yrityskauppa mahdollistaa entistä monipuolisemman osaamisen kummankin yrityksen asiakkaille, ilman henkilöstövaihdoksia tai muutoksia nykyisiin asiakasprojekteihin.

Vaikuttaja- ja mediatapahtumat – entistä tuloksellisempia kohtaamisia

TAPAUS perusti huhtikuussa 2019 uuden Vaikuttaja- ja mediatilaisuudet -liiketoiminta-alueen, jonka vetäjänä on aloittanut markkinointiviestinnän pitkän linjan ammattilainen Hanna Laakkonen.

Messuosasto

Yrityksemme kivijalka on erilaisten tapahtumien toteuttaminen. Kun siitä vinkkelistä katselee messuja ja messuosastoja – niin kotimaassa kuin suuressa maailmassa – huomaa monia hyviä käytäntöjä, joita voisi vielä vahvemmin viedä messutekemiseen.

Messusuunnittelu

TAPAUS on kohtaamistoimisto, joka uskoo menestyvän bisneksen syntyvän ihmisten välisestä vuorovaikutuksesta. Juuri tästä on kyse myös messusuunnittelussa.

Promootiot

Sana ”promootio” tulee latinasta ja tarkoittaa ”ylentää arvossa”. Tämän kirjaimellisen merkityksen asettaminen myynninedistämisen ohjenuoraksi ei ole hullumpi idea.

Yritystapahtuma

Tapahtumatoimisto TAPAUS järjestää yritystapahtumia ympäri maailmaa, mutta vedämme mieluusti kotiin päin. Englanninkielinen oppaamme kertoo, miksi Suomi on erityisen hyvä maa järjestää yritystapahtuma.

Virkistyspäivä

Henkilöstötapahtuma on loistava tilaisuus haaskata organisaatiosi resursseja. Tai, se on parasta markkinointia mitä rahoillasi voit saada. Jokainen organisaatio voi itse päättää, onko virkistyspäivä tai muu sisäinen tapahtuma resurssien tuhlausta ja pakkopullaa vai investointia tulevaan.

Markkinointia vai edustusta?

Jos et jaksa lukea koko juttua, niin tässä asia pähkinänkuoressa: Jos kuitissa lukee Teatterin VIP ja päätä särkee, alvia ei saa vähentää ollenkaan ja tuloverotuksessakin vain 50 pinnaa.

Copyright © 2023 TAPAUS