Viisiosaisessa blogisarjassa avaamme Tapauksen ammattilaisten ajattelua siitä, mitä elementtejä brändikokemuksien suunnittelussa ja toteutuksessa tulisi huomioida vuonna 2023.
Sarjan toisessa osassa kerromme siitä, kuinka hyödyntää aistikokemuksia kokonaisvaltaisen brändikokemuksen luomisessa.
Viisiosaisessa blogisarjassa avaamme Tapauksen ammattilaisten ajattelua siitä, mitä elementtejä brändikokemuksien suunnittelussa ja toteutuksessa tulisi huomioida vuonna 2023.
Sarjan ensimmäinen blogikirjoitus avaa näkemyksiämme kohderyhmän huomion herättämisestä visuaalisin keinoin.
Suomen johtava tapahtumatoimisto TAPAUS vahvistaa osaamistaan audiovisuaalisten sisältöjen ja kokemuksellisten tilojen suunnittelussa ja toteutuksessa, kun pitkän linjan superammattilaiset, Imagemaker Creative Oy:n osakkaat liittyvät kiinteäksi osaksi Tapauksen jengiä.
Virtuaalitapahtumissa on lyhyesti sanottuna kyse dialogista. Kahdensuuntaisesta kommunikaatiosta yritykselle tärkeiden ihmisten – työntekijöiden, kumppanien, asiakkaiden, kuluttajien, suuren yleisön tai median kanssa.
Henkilöstötapahtuma on loistava tilaisuus haaskata organisaatiosi resursseja. Tai, se on parasta markkinointia mitä rahoillasi voit saada. Jokainen organisaatio voi itse päättää, onko virkistyspäivä tai muu sisäinen tapahtuma resurssien tuhlausta ja pakkopullaa vai investointia tulevaan.