Kohtaamisen voima

Me Tapauksella haluamme olla eturintamassa rakentamassa maailmaa, jossa ihmisten välinen vuorovaikutus luo yritysten menestystarinoita.

Tuttuja juttuja ja vieraskyniä

Seuraamme valppaasti, mitä ympärillämme tapahtuu ja kerromme havainnoistamme eteenpäin. Täältä löydät tarinoita, havaintoja, näkökulmia, faktoja ja mielipiteitä – meiltä ja muilta.

BRÄNDIKOKEMUKSET VUONNA 2023 – 2. Aistielämyksien hyödyntäminen brändikokemuksessa

Viisiosaisessa blogisarjassa avaamme Tapauksen ammattilaisten ajattelua siitä, mitä elementtejä brändikokemuksien suunnittelussa ja toteutuksessa tulisi huomioida vuonna 2023.

Sarjan toisessa osassa kerromme siitä, kuinka hyödyntää aistikokemuksia kokonaisvaltaisen brändikokemuksen luomisessa.

BRÄNDIKOKEMUKSET VUONNA 2023 – 1. Kohderyhmän huomion herättäminen visuaalisin keinoin

Viisiosaisessa blogisarjassa avaamme Tapauksen ammattilaisten ajattelua siitä, mitä elementtejä brändikokemuksien suunnittelussa ja toteutuksessa tulisi huomioida vuonna 2023.

Sarjan ensimmäinen blogikirjoitus avaa näkemyksiämme kohderyhmän huomion herättämisestä visuaalisin keinoin.

Imagemaker Creative Oy yrityskaupalla osaksi TAPAUS:ta

Suomen johtava tapahtumatoimisto TAPAUS vahvistaa osaamistaan audiovisuaalisten sisältöjen ja kokemuksellisten tilojen suunnittelussa ja toteutuksessa, kun pitkän linjan superammattilaiset, Imagemaker Creative Oy:n osakkaat liittyvät kiinteäksi osaksi Tapauksen jengiä.

TAPAUS AMERIKAN RAITILLA

TAPAUS aloitti toimintansa New Yorkissa huhtikuussa 2022. Lue blogista, miltä suuri maailma näyttää tapahtuma-ammattilaisen silmin.

MESSUOSASTON UUSIOKÄYTTÖASTETTA MITTAAVA LASKURI

Tapauksen uusiokäyttöastelaskuri kertoo sen, kuinka suuri osa messuosaston materiaaleista voidaan käyttää uudestaan.

BRÄNDIKOKEMUKSET VUONNA 2023

Miten luoda vaikuttavia brändikokemuksia vuonna 2023? Tutustu sisöltöihin ja inspiroidu.

 

Lisää artikkelejamme »

Copyright © 2023 TAPAUS