Värikkäät vihannekset erottivat messuosaston tuoreen raikkaasti muista
Aina messuosastojen brändielementtien ei tarvitse olla painettuja tai digitaalisia. Tapauksen toteuttama Wihurin Metro-tukun -osasto osoitti, että visuaalisimmat elementit voivat löytyä suoraan yrityksen ydintuoteryhmästä.
Wihurin Metro-tukku halusi lanseerata uuden Wihuri Gastronomie-brändinsä Fastfood & Cafe & Ravintola 2019 -messuilla Helsingin Messukeskuksessa.
Tapauksen suunnittelija Tuomas tarttui briefiin ja ammensi osaston suunnitteluun inspiraatiota Wihuri-konsernin historiasta ja nykyisyydestä. Vanhat musta-valkovalokuvat Wihurin arkistoista kuvittivat mustan Food market-tyylisen osaston hyllyelementtejä. Nykyhetkestä viestivät tuoreet, värikkäät vihannekset, jotka loivat vahvan kontrastin mustalle taustalle, aseteltuina kuvauksellisen kauniiksi väripinnoiksi ja visuaaliseksi elementiksi osaston takaseinän hyllyille.