Wihurin Metro-Tukun Messuosasto

Uuden brändin lanseeraus erottuvalla tavalla

Värikkäät vihannekset erottivat messuosaston tuoreen raikkaasti muista

Aina messuosastojen brändielementtien ei tarvitse olla painettuja tai digitaalisia. Tapauksen toteuttama Wihurin Metro-tukun -osasto osoitti, että visuaalisimmat elementit voivat löytyä suoraan yrityksen ydintuoteryhmästä.

Wihurin Metro-tukku halusi lanseerata uuden Wihuri Gastronomie-brändinsä Fastfood & Cafe & Ravintola 2019 -messuilla Helsingin Messukeskuksessa.

Tapauksen suunnittelija Tuomas tarttui briefiin ja ammensi osaston suunnitteluun inspiraatiota Wihuri-konsernin historiasta ja nykyisyydestä. Vanhat musta-valkovalokuvat Wihurin arkistoista kuvittivat mustan Food market-tyylisen osaston hyllyelementtejä. Nykyhetkestä viestivät tuoreet, värikkäät vihannekset, jotka loivat vahvan kontrastin mustalle taustalle, aseteltuina kuvauksellisen kauniiksi väripinnoiksi ja visuaaliseksi elementiksi osaston takaseinän hyllyille.

 

Koska me Tapauksella näemme aina vähän extravaivaa mahdollisimman onnistuneen lopputuloksen aikaansaamiseksi, kävi tuottajamme Päivi vielä henkilökohtaisesti vaihtamassa vihannekset tuoreisiin toisen messupäivän alkaessa.

Osasto onnistui puhuttelemaan ravintola-alan ammattilaisia sekä lanseeraamaan heille uuden Wihuri Gastronomie -brändin. Tyylikäs, freesi ja värikäs osasto herätti ihailua myös ohikulkijoissa. Onnistumisen avaimet olivat pienten yksityiskohtien huomioiminen laadukkaasti niin projektinhallinnassa kuin koko osaston toteutuksessakin – kokonaisvaltaisen brändiviestin välittämiseksi.

 

Tapauksen tiimi:

Account Director: Netta Huhtala
Suunnittelu: Tuomas Westerlund
Tuottaja: Päivi Henttonen
Tuotantokoordinaattori: Sanni Viljaala

Haluatko kuulla lisää tästä tapahtumasta?
Ota yhteyttä: netta.huhtala@tapaus.fi, +358 40 340 9991

Copyright © 2019 TAPAUS