Tapahtumat, messut ja tehdaskierrokset ovat olleet iso osa Valtran markkinointitoimenpiteitä aiempina vuosina ja nyt vallitsevan maailmantilanteen vuoksi näille piti löytää toinen vaihtoehto. Uudessa tilanteessa piti löytyä lopputulos, jossa yleisö pääsisi tutustumaan uusiin traktoreihin showroomin ja tehdasvierailun tapaan ja tarjota lokaatio, jossa Valtran uusi G-sarjan traktori päästäisiin julkistamaan suurelle yleisölle. Aikataulu oli poikkeuksellisen tiivis, vain neljä […]
Järjestimme 2.4.2020 virtuaalitapahtuman, jossa kerroimme havaintojamme virtuaalitapahtumien mahdollisuuksista sekä teimme virtuaalitrendikatsauksen. Mukana kanssamme keskustelemassa oli myös aivotutkija Katri Saarikivi, joka avasi vuorovaikutuksen ja yhteisöllisyyden merkitystä virtuaalitapahtumissa. Katso koko tapahtuman tallenne ja vinkkimme virtuaalisiin kohtaamisiin alta: Jos haluat järjestää oman virtuaalisen tapahtumasi tiimille, firmalle, asiakkaille, kumppaneille tai kuluttajille – tai haluat varasuunnitelman tulevalle tapahtumallesi – me […]
Kuinka tuodaan digitalisaation mahdollisuudet näkyväksi? Vastausta kysymykseen pohdittiin yhdessä Accenturen kanssa, kun aloimme suunnitella heidän vuoden tärkeintä asiakastapahtumaa, Nordic High Performance Business Forumia. Päätettiin järjestää huippuluokan virtuaalitapahtuma yhtä aikaa neljässä eri pääkaupungissa.