Virtuaalitapahtumat
Referenssit

KONE EXPERIENCE 2022: BUILDING TOGETHER

Virtuaalitapahtuman teema näkyi poikkeuksellisella tavalla, kun yhdessä rakentunut kaupunki toimi interaktiivisena elementtinä koko tapahtuman läpi.

Valtra 70 vuotta – tapahtuma, joka tuotti 4 tarjouspyyntöä minuutissa

Valtra julkisti 70-vuotisjuhlansa kunniaksi useita uuden sukupolven tuotteita. Pandemian vuoksi
ihmiset eivät voineet tulla traktoreiden luo, joten veimme traktorit ihmisten koteihin.

Eficode – Yksi virtuaali vastaa viittätoista tavallista

Vuoden 2021 tapahtuma oli alusta – ja alustasta – lähtien suunniteltu koettavaksi virtuaalisena tapahtumana verkossa, ja tulokset puhuvat puolestaan.

Telia Day ONE – ykkönen myös tuloksissa

Virtuaaliapahtuman tavoitteet ylitettiin, eikä se johtunut tavoitteiden keveydestä vaan siitä, että asioita tehtiin oikein. Lue, miten se sujui.

Planmeca Digital Dentistry World Tour

Digital Dentistry World Tour vei Planmecan uraauurtavat digitaalisen hammashoidon ratkaisut suoraan hammashoidon ammattilaisten luo.

KONE: DX-sarjan sisäinen virtuaalilanseeraus

KONE lanseerasi syyskuun alussa näyttävästi uudet DX-sarjan hissit sisäisessä virtuaalitapahtumassaan, joka tavoitti kaiken kaikkiaan yli 2500 työntekijää 54 eri maasta. 

Nordic Beauty Import – Nordic Beauty Days 2020

Nordic Beauty Importin ensimmäistä virtuaalitapahtumaa, Nordic Beauty Days 2020, vietettiin 22 brändin parissa yli 400 osallistujan kesken.

Valtran G-sarjan lanseeraus virtuaalisesti

Maailmantilanne siirsi traktorilanseerauksen virtuaaliseksi.

Solita Frontline Summit

Lue lisää aiemmat osallistujaennätyksensä rikkoneesta tapahtumasta, joka muutettiin vuonna 2020 virtuaaliseksi vain kahdessa viikossa.

Tapahtuman uusi elämä – tapahtumatallenne

Tapauksen virtuaalisen asiakastapahtuman tallenne.

Tapahtuma syntyy uudelleen – Tapauksen virtuaalitapahtuman tallenne

Katso tallenne järjestämästämme Tapahtuma syntyy uudellen -virtuaalitapahtumsta 2.4.2020 ja katso vinkkimme virtuaalisiin kohtaamisiin.

Virtuaalitapahtuma toi Konelaiset yhteen – KONE Move Up 2

Kuinka lanseerata uusi strategia vaikuttavasti ja interaktiivisesti henkilöstön sijaitessa usealla eri mantereella sekä aikavyöhykkeellä?

Accenture, High Performance Business Forum

Kuinka tuodaan digitalisaation mahdollisuudet näkyväksi? Vastausta kysymykseen pohdittiin yhdessä Accenturen kanssa, kun aloimme suunnitella heidän vuoden tärkeintä asiakastapahtumaa, Nordic High Performance Business Forumia. Päätettiin järjestää huippuluokan virtuaalitapahtuma yhtä aikaa neljässä eri pääkaupungissa.

Copyright © 2023 TAPAUS