TAPAUS järjesti Get Tomorrow 2016 –tapahtuman, joka kokosi lähes 1000 markkinointipäättäjää 12.10.2016 Finlandia-talolle. Tapahtuman tavoitteena oli vaikuttaa mielikuviin siitä mitä mainonta on: luovuutta, dataa, ilmiöitä ja trendejä, joilla luodaan kasvua. TAPAUS loi kokemuksellisen konseptin, jonka mukaisesti tapahtuman vieraat sukelsivat syvälle tulevaisuuteen kuvapinta- ja valoinstallaation saattelemana ja asiantuntijoiden puheenvuorojen johdolla.
Tapauksen tiimi:
Projektijohtaja: Petri Roivainen
Vastaava tuottaja: Tiina Palojärvi
Tuottaja: Mari Aalto
Tuotantokoordinaattori: Camilla Vanhanen
Haluatko kuulla lisää tästä tapahtumasta?
Ota yhteyttä: petri.roivainen@tapaus.fi, 040 548 2700.