Messut ja tilasuunnittelu
Referenssit

VTT: PulPaper

Messuosastolla tutustutettiin innovaatioihin ja saavutettiin kaupalliset tavoitteet.

Fonecta: Nordic Business Forum

Monipuolisen toiminnan esittely ja uusien asiakkaiden houkuttelu olivat tavoitteena tällä näyttävällä osastolla. Kokonaisuus huokui uudistettua brändi-ilmettä lattiasta kattoon elementeillä, joissa oli käytetty pääosin kangasta.

Avidly: Nordic Business Forum

Tavanomaisesta poikkeavalla tavalla rakennettu kokemuksellinen osasto kätki sisäänsä teknologiaa hyödyntäviä elementtejä, jotka toivat esiin Avidlyn ydintoimintaa.

Škoda: Nordic Business Forum

Škoda toi osastollaan tuotteitaan kävijöiden tutustuttavaksi. Osaston raikkaat värit toimivat messuhallissa ja tilaa otettiin haltuun myös pystysuunnassa, sillä tämän toteutuksen näyttävä yläelementti toimi osaston kruununa.

Outokumpu: SSW

Aktiivisesti messuille osallistuva yhtiö hyödyntää mm. samoja screen-podiumeja messuilla ympäri maailmaa, mikä tuo kestävää jatkuvuutta.

PopSockets

PopSockets heitti meille haasteen. He toivoivat messuosastoa, joka olisi kuin PopSocketsin suosituin tuote PopGrip: innovatiivinen, värikäs ja helposti muokattavissa.

Airbus: CCW

Kun yritys panostaa uudistumiseen ja edelläkävijyyteen, sen täytyy näkyä myös messuosaston ulkoasussa.

Wihurin Metro-Tukun messuosasto

Uuden brändin lanseeraus erottuvalla tavalla.

Business Finland Slush

Valo ja lumi erottautumistekijöinä Slushin pimeydessä.

Coxa: suomalaista tekonivelkirurgiaa vietiin tyylillä Lähi-itään

Muista erottuvan osaston piti olla kuten Coxa: luotettava, uskottava ja asiantunteva.

Finavia World Routes Barcelona

HEL of an Airport ansaitsee asenteensa veroisen osaston. Siitä tehtiin ylpeä ja särmikäs sekä sujuva, avoin ja ystävällinen – mutta ennen kaikkea erityisen suomalainen.

Copyright © 2023 TAPAUS