Nordic Beauty Importin ensimmäistä virtuaalitapahtumaa, Nordic Beauty Days 2020, vietettiin 22 brändin parissa.
Tapahtuman kohderyhmänä olivat kauneus- ja hyvinvointialan vaikuttajat, media sekä jälleenmyyjät Pohjoismaista ja Baltiasta. Osallistujia tapahtumassa oli yhteensä 404.
Tapahtuman sisältö koostui 22 eri Nordic Beauty Importin maahantuoman brändin virtuaaliständistä, joista jokaisessa oli oma aikataulunsa livetutoriaaleille ja uutuustuotteiden julkistuksille. Osallistujat pystyivät ständeillä valita toivomansa giveaway-tuotteet, jotka lähetettiin heille postitse tapahtuman jälkeisellä viikolla.
Tapahtumassa oli kuusi puheenvuoroa reaaliajassa Australiasta, Koreasta, Saksasta, UKsta, Ranskasta ja Ruotsista. Lisäksi videotallenteita oli 20 kappaletta. Studion lavalla toteutuva hius- ja meikkitutoriaali oli käynnissä koko tapahtuman ajan.
Toimittajille ja mukana olleiden brändien edustajille suunnatut one-on-one haastattelut toteutettiin tapahtuma-alustan mahdollistamissa piilotetuissa virtuaalihuoneissa. Tapahtuman aikainen vuorovaikutus osallistujien kesken chatissa sekä virtuaaliständeillä oli käynnissä koko tapahtuman ajan, ja osallistujat antoivat järjestäjälle valtavasti kiitoksia onnistuneesta tapahtumasta.
TAPAUS projektitiimi:
Asiakkuusjohto: Piia Järvenpää
Tuottaja: Riikka Öörni
Tuotantokoordinaattori: Samuli Tiitola
Tapahtumaviestintä: Max Tawast
Haluatko kuulla tapahtumasta lisää? Ota yhteyttä, niin jutellaan.