Messut ja tilat
Referenssit

Innovatiivinen ja siirreltävä messuosasto – kuin PopSockets itse

PopSockets heitti meille haasteen. He toivoivat messuosastoa, joka olisi kuin PopSocketsin suosituin tuote PopGrip: innovatiivinen, värikäs ja helposti muokattavissa.

Airbus, CCW 2018

Helppoahan se olisi kaivaa varastosta viime vuoden lavasteet ja materiaalit, mennä samalla käsikirjoituksella kuin viimeksikin. Airbusin Secure Land Communications -bisnesyksikkö ei kuitenkaan halua päästää itseään helpolla. Kun yritys panostaa uudistumiseen ja edelläkävijyyteen, sen täytyy näkyä myös messuosaston ulkoasussa.

Wihurin Metro-Tukun Messuosasto

Aina messuosastojen brändielementtien ei tarvitse olla painettuja tai digitaalisia. Tapauksen toteuttama Wihurin Metro-tukun -osasto osoitti, että visuaalisimmat elementit voivat löytyä suoraan yrityksen ydintuoteryhmästä.

Business Finland Slush

Slush on messujärjestäjän unelma ja haaste. Se on paikka, jonne tullaan näkymään ja tekemään vaikutus, mutta samaan aikaan osaston erottautumiseen täytyy todella panostaa. Slushin visuaalisten ohjeistusten ja vaihtuvan teeman vuoksi tapahtumaan ei voi mennä samalla osastolla kuin muille messuille. Keksimme kuitenkin Business Finlandille, miten nämä rajoitteet voi kääntää voitoksi. Business Finland osallistui vuoden 2018 Slushiin […]

Coxa: Suomalaista tekonivelkirurgiaa vietiin tyylillä Lähi-itään

Erottuvan osaston piti olla kuten Coxa: luotettava, uskottava ja asiantunteva.

Finavia World Routes Barcelona

HEL of an Airport ansaitsee asenteensa veroisen osaston. Siitä tehtiin ylpeä ja särmikäs sekä sujuva, avoin ja ystävällinen – mutta ennen kaikkea erityisen suomalainen.

Copyright © 2020 TAPAUS