Slush on messujärjestäjän unelma ja haaste. Se on paikka, jonne tullaan näkymään ja tekemään vaikutus, mutta samaan aikaan osaston erottautumiseen täytyy todella panostaa. Slushin visuaalisten ohjeistusten ja vaihtuvan teeman vuoksi tapahtumaan ei voi mennä samalla osastolla kuin muille messuille. Keksimme kuitenkin Business Finlandille, miten nämä rajoitteet voi kääntää voitoksi.
Business Finland osallistui vuoden 2018 Slushiin eri kumppaniyritystensä kanssa, tavoitteenaan houkutella ulkomaisia start-up-yrityksiä Suomeen. Osaston piti olla sekä toiminnallinen että innovatiivinen kokonaisuus, joka edistää Suomi-brändiä. Toisin kuin Business Finlandin aiemmat vaaleat ja valoisat messuosastot, Slushiin piti luoda uusi osasto Builders and makers -teemalla, joka kielsi kirkkaiden valojen ja vaaleiden pintojen käytön.