Brändikokemukset
Referenssit

Telia, Asuntomessut

Jokainen varmasti huomaa eron messuosaston ja omakotitalon välillä. Näin sitä ainakin luulisi. Porin Asuntomessuilla asia oli kuitenkin toisin.

Nykytunteen museo

Kuinka tuoda virtuaalinen sisältö fyysiseksi elämykseksi? Valtioneuvoston kanslian digitaalinen Nykytunteen museo tarjosi Taiteiden yössä yleisölle kokemuksen, jossa tunteet herätettiin eloon tarinateatterin avulla.

Love Beauty and Planet -kohtaamispiste, Flow Festival

Loimme Unileverin uudelle, vegaaniselle ja ympäristöystävälliselle Love Beauty and Planet -kosmetiikkamerkille kesäisen ja ekologisen olohuoneen, hengähdyspaikaksi Flow Festivaalien kävijöille.

Kauppakeskus Kamppi, joulunavaus

Kauppakeskus Kamppi toivoi vuosittaiseen joulun avaukseensa jotain muuta. Stressin, ruuhkan ja hälinän sijaan urbaania tyylikkyyttä ja valkoisen joulun lumousta.

Kauppakeskus Matkus, virtuaalinen KesäShow

Matkuksen virtuaalinen KesäShow toi kauppakeskuksen viihteen avulla koteihin

Copyright © 2022 TAPAUS