Asiakastapahtumat
Referenssit

SPHERE22

SPHERE22 oli poikkeuksellinen lähi-, etä- ja epäkonferenssi, joka rikkoi alan tyypillistä kaavaa.

Telia Day ONE – ykkönen myös tuloksissa

Virtuaaliapahtuman tavoitteet ylitettiin, eikä se johtunut tavoitteiden keveydestä vaan siitä, että asioita tehtiin oikein. Lue, miten se sujui.

TAPAUS toteutti Nesteen Porvoon jalostamon yksikköseisokkien koronaturvallisen henkilölogistiikan

Suunnittelimme ja toteutimme Nesteen Porvoon jalostamon suurseisokin henkilölogistiikan.

ABLOY Lukkoliikekokous

Järjestimme jo perinteeksi muodostuneen Lukkoliikekokouksen, joka on Abloyn vuoden tärkein tapahtuma ABLOY-valtuutetuille lukkoliikkeille.

Outokumpu Experience Berlin

Tutustu kuvien kautta Berliinissä järjestettyyn vaikuttavaan kohtaamiseen.

Accenture, High Performance Business Forum

Kuinka tuodaan digitalisaation mahdollisuudet näkyväksi? Vastausta kysymykseen pohdittiin yhdessä Accenturen kanssa, kun aloimme suunnitella heidän vuoden tärkeintä asiakastapahtumaa, Nordic High Performance Business Forumia. Päätettiin järjestää huippuluokan virtuaalitapahtuma yhtä aikaa neljässä eri pääkaupungissa.

Copyright © 2023 TAPAUS