Arla Protein Refresh

Veimme tuotteet aktiivisten ihmisten luo

Arla päätti lähteä kilpailluille proteiinijuomamarkkinoille raikkaan erilaisella tavalla, hiilihapotetulla Arla Protein Refresh -virkistysjuomallla.

Ennakkoluulottoman tuotteen lanseeraus vaatii luonnollisesti tunnettuutta, myös siksi, että monen mielessä Arla on lähinnä maitotuotebrändi. Tärkeänä osana mielikuvaa onkin juuri se, että tuotetta on mahdollista kokeilla. Siis maistaa.

Missä aktiivinen elämä, siellä promotiimimme

Arla Protein Refresh on tarkoitettu heille, jotka menevät, tekevät ja elävät. Tavoitimme kohderyhmän järjestämällä kesäkiertueen, jossa jalkauduimme mm. festivaalikaupunkeihin, urheilutapahtumiin ja sinne, missä aktiiviset kuluttajat ovat.

Järjestimme eri kokoisia promootioita ympäristön ja kohderyhmän ehdoilla. Kaupunkien keskustoissa otimme katukuvan haltuun näyttävällä teltalla ja kiertueautolla, kun taas liikkuvat yksikkömme saattoi kohdata vaikka Malminkartanon kuntoportaiden huipulta.

Yli 25 000 tölkin sihahdusta

Kun tarkoituksena on maistattaa – ja paljon – on syytä keskittyä olennaiseen: huolelliseen suunnittelun, toimivaan logistiikkaan, ammattitaitoiseen henkilökuntaan ja hyvään meininkiin. 25 730 jaettua Arla Protein Refresh -juomaa kertovat, että onnistuimme tässä. 

Saimme myös arvokasta palautetta asiakkaallemme: ”Kiva uutuus energiajuomamarkkinoille”, ”Ihana piristys”, ”Saako tätä jo kaupoista?”. Kyllä saa!

Tapauksen tiimi:

Projektijohtaja: Mika Roiha
Suunnittelu: Reija Forss
Tuottaja, Team Leader: Ida Kielinen
Tuottaja: Maria Sorvali
Tuotantokoordinaattori: Miina Heinonen

 

Haluatko kuulla lisää tästä tapahtumasta?
Ota yhteyttä: Mika Roiha, mika.roiha@tapaus.fi

Copyright © 2022 TAPAUS