Critical Communications World 2018 -messut järjestettiin juuri Berliinissä ja Airbus pääsi jälleen yllättämään osastollaan. Yhden ison messuosaston sijaan he valtasivat kolme pientä ja ympäröivät omilla ständeillään messujen Networking bar -alueen. Sponsoroimalla Networking baria he saivat visuaalisesti haltuunsa todella ison alueen, jonne ihmiset jäivät mielellään tutkimaan, keskustelemaan ja verkostoitumaan.
”Haluan itse nostaa rimaa joka vuosi ja se vaatii myös pientä riskinottoa. Tänä vuonna toimme mukaan esimerkiksi kokonaan uuden Apps ecosystem -osaston, jossa yhteistyökumppanimme esittelivät applikaatioitaan. Lisäksi osaston rikkonainen pohjarakenne toi omat haasteensa – mutta myös mahdollisuutensa”, kertoo Igor Vinogradoff, Airbusin Senior Event Marketing Manager. Riskinotto kannatti, sillä osasto veti ihmiset puoleensa ja sai paljon kiitosta osakseen.