Töitämme

Toteutamme asiakkaillemme kaikenkokoisia tapahtumia vain yhden kokoisella intohimolla - ISOLLA

Uskomme kohtaamisiin

Meillä on ollut ilo olla mukana toteuttamassa lukuisia tapahtumia mahtaville asiakkaille. Tutustu tuoreisiin ja vähän vanhempiinkin töihin.

ASIAKASTAPAHTUMAT

Neste, yhtiökokous 2018

Neste Oyj:n yhtiökokouksiin osallistuu liki 1000 ihmistä. Suuri osakkeenomistajien määrä tekee yhtiökokousjärjestelyihin omat haasteensa, mutta samalla se on yhtiölle upea mahdollisuus.

Outokumpu Experience Berlin

Tutustu kuvien kautta Berliinissä järjestettyyn vaikuttavaan kohtaamiseen.

VAIKUTTAJA- JA MUUT SIDOSRYHMÄ­TAPAHTUMAT

Rovio Plunder Party

Kun tapahtumapaikaksi buukattu laiva ajaa karille New Yorkin Hudson-joella kaksi viikkoa ennen h-hetkeä ja vaurioituu käyttökelvottomaksi, aiheuttaa se päänvaivaa projektin työryhmälle. Miten tästäkin selvittiin?

Toyota Gazoo Racing -julkistus

Jos palaa 17 vuoden tauon jälkeen rallin WRC-sarjaan, kannattaa se tehdä näyttävästi ja päräyttävästi. Niin me ainakin ajattelimme, ja loimme medialle autolanseerauksen, joka poikkesi perinteistä niin, että se näkyi ja tuntui.

MESSUT JA TILAT

Airbus, CCW 2018

Helppoahan se olisi kaivaa varastosta viime vuoden lavasteet ja materiaalit, mennä samalla käsikirjoituksella kuin viimeksikin. Airbusin Secure Land Communications -bisnesyksikkö ei kuitenkaan halua päästää itseään helpolla. Kun yritys panostaa uudistumiseen ja edelläkävijyyteen, sen täytyy näkyä myös messuosaston ulkoasussa.

Wihurin Metro-Tukun Messuosasto

Aina messuosastojen brändielementtien ei tarvitse olla painettuja tai digitaalisia. Tapauksen toteuttama Wihurin Metro-tukun -osasto osoitti, että visuaalisimmat elementit voivat löytyä suoraan yrityksen ydintuoteryhmästä.

Business Finland Slush

Slush on messujärjestäjän unelma ja haaste. Se on paikka, jonne tullaan näkymään ja tekemään vaikutus, mutta samaan aikaan osaston erottautumiseen täytyy todella panostaa. Slushin visuaalisten ohjeistusten ja vaihtuvan teeman vuoksi tapahtumaan ei voi mennä samalla osastolla kuin muille messuille. Keksimme kuitenkin Business Finlandille, miten nämä rajoitteet voi kääntää voitoksi. Business Finland osallistui vuoden 2018 Slushiin […]

KULUTTAJATAPAHTUMAT

Telia, Asuntomessut

Jokainen varmasti huomaa eron messuosaston ja omakotitalon välillä. Näin sitä ainakin luulisi. Porin Asuntomessuilla asia oli kuitenkin toisin.

Kauppakeskus Kamppi, joulunavaus

Kauppakeskus Kamppi toivoi vuosittaiseen joulun avaukseensa jotain muuta. Stressin, ruuhkan ja hälinän sijaan urbaania tyylikkyyttä ja valkoisen joulun lumousta.

HENKILÖSTÖTAPAHTUMAT

Rovio, Burning Nest

Kun asiakas sanoo, että yllättäkää meidät ja lupaa, että ihmisten osallisuudesta ja rohkeudesta se ei kiinni jää, voi tapahtuman esikuviksi ottaa Burning Manin ja Konemetsän. Näin syntyi Burning Nest – esikuviensa tavoin mystisyyttä ja urbaaneja legendoja tihkuva metsätapahtuma, jonka suunnittelussa todellakin annettiin palaa.

Strategia heräsi henkiin – Nokian Renkaat, Global Leadership Event

Strategiatyö valuu hukkaan, jos sen annetaan pölyttyä kassakaapin perällä. Siksi, strategia pitää herättää henkiin ja muuttaa teoiksi.

Copyright © 2019 TAPAUS