Caset

Toteutamme asiakkaillemme kaikenkokoisia tapahtumia vain yhden kokoisella intohimolla - ISOLLA.

Olemme lisänneet referenssiprojekteihimme kokosymbolit, jotka kertovat esitellystä projektista Tapauksen vastuulla olleesta budjetin osasta.

Kokosymbolit:
S = 1000 - 20 000€
M = 20 000 - 100 000€
L = 100 000 - 300 000€
XL = 300 000 - 2 000 000€

Vuodesta 2012 TAPAUS on toteuttanut tapahtumia jo viidessä maanosassa, kymmenissä kaupungeissa.

TAPAUS uskoo kohtaamisiin

TAPAUS järjestää tapahtumia, jotka luovat merkityksellisiä kohtaamisia yrityksesi ja asiakkaidesi välille.

Me Tapauksella uskomme, että menestyksellinen liiketoiminta syntyy ihmisten välisestä vuorovaikutuksesta. Siksi ideoimme ja toteutamme tilaisuuksia, joiden ytimessä ovat aidot kohtaamiset – tapahtuman yksilöllistä ideaa ja pedanttia toteutusta unohtamatta.

XL
#

Telia, Asuntomessut

Jokainen varmasti huomaa eron messuosaston ja omakotitalon välillä. Näin sitä ainakin luulisi. Porin Asuntomessuilla asia oli kuitenkin toisin. Tervetuloa Asuntomessuille kohteeseen numero kaksi!

Tutustu caseen ›

M
#

Coptersafety, Heli-Expo, Las Vegas

Amerikkalaisessa kulttuurissa kaikki on tunnetusti vähän isompaa, mutta pitääkö erottautuakseen rakentaa jotain mahdollisimman isoa? Ja pitääkö maassa aina olla maan tavalla, vai voiko asioita tehdä myös toisin?

Tutustu caseen ›

#

Strategia heräsi henkiin – Nokian Renkaat, Global Leadership Event

Strategiatyö valuu hukkaan, jos sen annetaan pölyttyä kassakaapin perällä. Siksi, strategia pitää herättää henkiin ja muuttaa teoiksi.

Tutustu caseen ›

M
#

Viiden tähden kokemus, KONE Management Meeting

Kokouksia voi järjestää monella tapaa. Paikalle voi marssia muistitikku kourassa ja kuulostella vaivautuneen yleisön kiemurtelua. Tai, tapahtuman voi järjestää kuin suuren luokan musiikkifestivaalin, johon ihmiset näkevät vaivaa päästäkseen. Ja kuten asiaan kuuluu, tekniikan, puitteiden ja sisällön osalta ei tehdä kompromisseja.

Tutustu caseen ›

XL
#

Airbus, CCW 2018

Helppoahan se olisi kaivaa varastosta viime vuoden lavasteet ja materiaalit, mennä samalla käsikirjoituksella kuin viimeksikin. Airbusin Secure Land Communications -bisnesyksikkö ei kuitenkaan halua päästää itseään helpolla. Kun yritys panostaa uudistumiseen ja edelläkävijyyteen, sen täytyy näkyä myös messuosaston ulkoasussa.

Tutustu caseen ›

YouTube
L
#

Neste, yhtiökokous 2018

Neste Oyj:n yhtiökokouksiin osallistuu liki 1000 ihmistä. Suuri osakkeenomistajien määrä tekee yhtiökokousjärjestelyihin omat haasteensa, mutta samalla se on yhtiölle upea mahdollisuus.

Tutustu caseen ›

M
#

Taaleri, yhtiökokous

Tervetuloa yhtiökokoukseen, joka on kaikkea muuta kuin paperinkuivaa nuijanheiluttelua. Taalerilla on oivallettu, että yhtiökokous on tilaisuus tuoda omistajat yhteen juhlimaan omistajuutta. Tämä tilaisuus käytetään joka vuosi parhaalla mahdollisella tavalla hyväksi ja tänä vuonna ylitettiin kaikki edelliset.

Tutustu caseen ›

L
#

Rovio, Burning Nest

Kun asiakas sanoo, että yllättäkää meidät ja lupaa, että ihmisten osallisuudesta ja rohkeudesta se ei kiinni jää, voi tapahtuman esikuviksi ottaa Burning Manin ja Konemetsän. Näin syntyi Burning Nest – esikuviensa tavoin mystisyyttä ja urbaaneja legendoja tihkuva metsätapahtuma, jonka suunnittelussa todellakin annettiin palaa.

Tutustu caseen ›

M
#

Hesburger, Hese-kisat

”Monta vuotta olen jo haaveillut, että voisimme antaa henkilöstöllemme saman riemukkaan kokemuksen, minkä 5–6-luokkalaiset nuoret saavat Hese-kisoissa.”

Tutustu caseen ›

#

Airbus – messuja monissa maissa

Kun Airbus rakentaa messuosaston minne päin maailmaa tahansa, kylään tulevat kaikki. Siksi osastolla vallitsee tarkka tasapaino paikallisen sisällön ja aidosti globaalin yleisön välillä.

Tutustu caseen ›

YouTube
#

Finavia World Routes Barcelona

HEL of an Airport ansaitsee asenteensa veroisen osaston. Siitä tehtiin ylpeä ja särmikäs sekä sujuva, avoin ja ystävällinen – mutta ennen kaikkea erityisen suomalainen.

Tutustu caseen ›

L
#

KONE MoveUp 2

KONE halusi lanseerata sisäisesti uudet palvelunsa ja viesti piti saada kerrotuksi mahdollisimman suurelle kuulijakunnalle yhtä aikaa. Konelaisia on kuitenkin kaikilla aikavyöhykkeillä ympäri maailman. Kun kaikkia ei voi lennättää yhtä aikaa Suomeen, tulee avuksi moderni teknologia.

Tutustu caseen ›

XL
#

Accenture, High Performance Business Forum

Kuinka tuodaan digitalisaation mahdollisuudet näkyväksi? Vastausta kysymykseen pohdittiin yhdessä Accenturen kanssa, kun aloimme suunnitella heidän vuoden tärkeintä asiakastapahtumaa, Nordic High Performance Business Forumia. Päätettiin järjestää huippuluokan virtuaalitapahtuma yhtä aikaa neljässä eri pääkaupungissa.

Tutustu caseen ›

YouTube
S
#

TAPAUS Arrangers vs. Bright Bruins

Ideasta järjestää leikkimielinen jääkiekko-ottelu Brightia vastaan kasvoikin hieno henkilöstötapahtuma. Ottelu innosti laajasti molempien yritysten henkilöstöä niin jäällä kuin kannustusjoukoissakin.

Tutustu caseen ›

L
#

Next Games, IPO-kiertue

Suomalaisen peliyhtiö Next Gamesin listautumisanti lanseerattiin yhtiön Walking Dead -hittipelin teemalla. Zombiet valtasivat Helsingin kadut ja Ravintola Teatterissa järjestettiin Suomen ensimmäiset IPO-bileet.

Tutustu caseen ›

L
#

Planmeca, IDS

Planmeca, yksi maailman johtavista hammashoitoteknologiaa valmistavista yhtiöistä, osallistui Kölnissä järjestettyyn International Dental Show -messutapahtumaan. TAPAUS, Piñata ja Bright loivat Planmecalle Dream Clinic -messuosaston, jolla asiakas pystyi demonstroimaan yleisölle uusinta teknologiaansa vahvan visuaalisuuden tukemana.

Tutustu caseen ›

L
#

Urheilumuseo renkailla

Urheilumuseo pakkasi rekkaansa reilut sata vuotta suomalaista olympiahistoriaa, ja starttasi koko kesän mittaisen kiertueen Helsingin Narinkkatorilta 15.5.2017.

Tutustu caseen ›

#urheilumuseorenkailla
#urheilumuseorenkailla
L
#

Sanoma Get Tomorrow

TAPAUS järjesti Get Tomorrow 2016 –tapahtuman, joka kokosi lähes 1000 markkinointipäättäjää 12.10.2016 Finlandia-talolle. Tapahtuman tavoitteena oli vaikuttaa mielikuviin siitä mitä mainonta on: luovuutta, dataa, ilmiöitä ja trendejä, joilla luodaan kasvua.

Tutustu caseen ›

#gettomorrow
#

Business Sk8 For Good

Miten saada mahdollisimman paljon irti messuosastosta monien muiden osastojen joukossa Nordic Business Forumissa? TAPAUS ja DDB toivat osastolleen skeittirampin, jossa järjestettiin hyväntekeväisyysskeittikisa, jota saapui tuomaroimaan itse Tony Hawk!

Tutustu caseen ›

#sk8forgood
M
#

Airbus Defence & Space

TAPAUS toteutti Airbus Defence & Spacen osaston Dubain CCMENA-messuille marraskuussa 2016.

Tutustu caseen ›

L
#

Alitrip & Visit Rovaniemi -lanseeraustapahtuma

TAPAUS & Bright järjestivät Visit Rovaniemelle tilaisuuden, joka lähetettiin livenä Kiinaan arviolta 10 miljoonalle katsojalle. Maailman suurimman verkkokaupan Alibaban tytäryhtiö, matkatoimisto Alitrip, aloitti matkapakettien myymisen Rovaniemelle.

Tutustu caseen ›

XL
#

KONE, MoveUp, Varsova

TAPAUS suunnitteli ja toteutti KONEen globaalin 100 hengen sisäisen strategianlanseeraustapahtuman Varsovassa.

Tutustu caseen ›

M
#

Iceman Driving Experience

Järjestimme Jungent Finlandin asiakkaille ja medialle ainutlaatuisen Iceman Driving Experience -tapahtuman Porvoossa.

Tutustu caseen ›

M
#

Finavia at World Routes, Durban, South Africa.

Finavia attended World Routes exhibition 2015 in Durban, South Africa.

Tutustu caseen ›

L
#

Pop-Up Pohjanmaa, Helsinki

Tapaus järjesti yhteistyössä Pohjanmaan Expon, Pohjanmaan liiton ja Helsingin kaupungin kanssa Pop-Up Pohjanmaa -tapahtuman Helsingin Senaatintorilla kesäkuussa 2015.

Tutustu caseen ›

XL
#

LeasePlan World Games, Helsinki

LeasePlan World Games toi pääkaupunkiimme leaseplanilaisia yli 30:sta maasta!

Tutustu caseen ›

XL
#

Outokumpu Experience, Berlin

Tapaus was a partner in creating the most anticipated industry event, Outokumpu Experience 2015 in Berlin, May 27-28.

Tutustu caseen ›

YouTube
S
#

Nokia 150V-letkajenkka, Espoo

Nokia juhli Espoon Karaportissa 150-vuotista taivaltaan kutsumalla koko henkilökunnan pihamaalle. Yllätys oli, että kaikki pääsivät osalliseksi letkajenkan maailmanennätysyritykseen. Ja sehän onnistui, hienossa juhlavuoden mukaisessa muodostelmassa tietenkin!

Tutustu caseen ›

S
#

Radisson Blu Hotel Tammer - avajaiset

Tapauksella oli kunnia toteuttaa Tampereen kallisarvoisen jalokiven Radisson Blu Grand Hotel Tammerin viralliset avajaiset toukokuussa 2016.

Tutustu caseen ›

XL
#

KONE Elevation Event, Helsinki

”Working with Tapaus was a very positive experience. They do what they promise and they do it with a great service attitude. They managed the entire event in a professional way so that we did not need to worry about a thing. They truly offer peace of mind to the customer!”

Tutustu caseen ›

M
#

Marimekko

Tapaus on ollut menestyksekkäästi toteuttamassa muun muassa Marimekon perinteisiä Espan näytöksiä sekä Helsingin rautatieasemalla ja Öljysäiliö 468:ssa vuonna 2014 järjestettyjä pressinäytöksiä. Timon, Minnan ja koko Tapaus-tiimin kanssa on ilo työskennellä – tuotannot rullaavat saumattomasti ja työtä tehdään aina hyvällä fiiliksellä!

Tutustu caseen ›

XL
#

Outokumpu Experience, London

The event was a massive success!

Tutustu caseen ›

L
#

Tapaus teki Eurobestin

Helsingissä joulukuussa 2014 järjestetyn markkinointialan Eurobest-tapahtuman toteutti suomalainen tapahtumatoimisto Tapaus. Kaksi vuotta sitten perustettu toimisto vastasi tapahtuman luovasta suunnittelusta ja myös isosta osasta toteutusta.

Tutustu caseen ›

#eurobest2014
L
#

Elle Style Awards -12, -14

Elle Style Awards -gaalan uniikkius muotitapahtumana vaatii riman nostoa ajattelussa. Ei riitä, että ajatellaan toimivuutta, sillä sen ohella myös tyylin tulee olla täydellinen. Tässä onnistuimme jälleen, yhdessä Tapauksen rautaisten ammattilaisten kanssa.

Tutustu caseen ›

L
#

Rovio Plunder Party, New York City

​#PlunderParty was an epic display of classic pirate modernism experience on the high seas of NYC's Hudson River. Put simply: Rovio launched the new Plunder Pirates -game by holding the kind of event you would expect to see in a top NYC club on a kickass pirate ship.

Tutustu caseen ›

YouTube
XL
#

Nokia World Abu Dhabi

Tapaus was a great partner when we arranged our annual launch and B2B event Nokia World on October 22-23 in Abu Dhabi. The Nokia events team is always actively involved in defining the theme and creative implementation. Therefore it requires a very flexible and confident group of partners to manage the execution and beat the highly set expectations. The team from Tapaus added heaps of value and was able to understand and build upon our needs: The result was a very successful event execution

Tutustu caseen ›

XL
#

Millenium-teknologiapalkinto, Helsinki

Kansalaistorille pystettiin yli 2 000 neliön kokoinen paviljonki, jotta teknologia-alan tapahtuma saataisiin lähemmäksi ihmisiä. Millennium-paviljonki muuttui kolmipäiväisen tapahtuman näyttämöstä yli kahden viikon tapahtumakeskittymäksi.

Tutustu caseen ›

S
#

ZenRobotics

​Although our budget was strict, the product launch of our new robotic recycling system at the Slush start-up conference was an event of epic scale.

Tutustu caseen ›