Töitämme

Toteutamme asiakkaillemme kaikenkokoisia tapahtumia vain yhden kokoisella intohimolla - ISOLLA

Uskomme kohtaamisiin

Meillä on ollut ilo olla mukana toteuttamassa lukuisia tapahtumia mahtaville asiakkaille. Tutustu tuoreisiin ja vähän vanhempiinkin töihin.

Ota yhteyttä ja kysy lisää!

ASIAKASTAPAHTUMAT

Outokumpu Experience Berlin

Tutustu kuvien kautta Berliinissä järjestettyyn vaikuttavaan kohtaamiseen.

Accenture, High Performance Business Forum

Kuinka tuodaan digitalisaation mahdollisuudet näkyväksi? Vastausta kysymykseen pohdittiin yhdessä Accenturen kanssa, kun aloimme suunnitella heidän vuoden tärkeintä asiakastapahtumaa, Nordic High Performance Business Forumia. Päätettiin järjestää huippuluokan virtuaalitapahtuma yhtä aikaa neljässä eri pääkaupungissa.

Sanoma Get Tomorrow

Tapahtuman tavoitteena oli vaikuttaa mielikuviin siitä mitä mainonta on: luovuutta, dataa, ilmiöitä ja trendejä, joilla luodaan kasvua.

VIRTUAALITAPAHTUMAT

KONE: DX-sarjan sisäinen virtuaalilanseeraus

KONE lanseerasi syyskuun alussa näyttävästi uudet DX-sarjan hissit sisäisessä virtuaalitapahtumassaan, joka tavoitti kaiken kaikkiaan yli 2500 työntekijää 54 eri maasta. 

Valtran G-sarjan lanseeraus virtuaalisesti

Tapahtumat, messut ja tehdaskierrokset ovat olleet iso osa Valtran markkinointitoimenpiteitä aiempina vuosina ja nyt vallitsevan maailmantilanteen vuoksi näille piti löytää toinen vaihtoehto. Uudessa tilanteessa piti löytyä lopputulos, jossa yleisö pääsisi tutustumaan uusiin traktoreihin showroomin ja tehdasvierailun tapaan ja tarjota lokaatio, jossa Valtran uusi G-sarjan traktori päästäisiin julkistamaan suurelle yleisölle.  Aikataulu oli poikkeuksellisen tiivis, vain neljä […]

Accenture, High Performance Business Forum

Kuinka tuodaan digitalisaation mahdollisuudet näkyväksi? Vastausta kysymykseen pohdittiin yhdessä Accenturen kanssa, kun aloimme suunnitella heidän vuoden tärkeintä asiakastapahtumaa, Nordic High Performance Business Forumia. Päätettiin järjestää huippuluokan virtuaalitapahtuma yhtä aikaa neljässä eri pääkaupungissa.

HENKILÖSTÖTAPAHTUMAT

Rovio, Burning Nest

Kun asiakas sanoo, että yllättäkää meidät ja lupaa, että ihmisten osallisuudesta ja rohkeudesta se ei kiinni jää, voi tapahtuman esikuviksi ottaa Burning Manin ja Konemetsän. Näin syntyi Burning Nest – esikuviensa tavoin mystisyyttä ja urbaaneja legendoja tihkuva metsätapahtuma, jonka suunnittelussa todellakin annettiin palaa.

Strategia heräsi henkiin – Nokian Renkaat, Global Leadership Event

Strategiatyö valuu hukkaan, jos sen annetaan pölyttyä kassakaapin perällä. Siksi, strategia pitää herättää henkiin ja muuttaa teoiksi.

Viiden tähden kokemus, KONE Management Meeting

Kokouksia voi järjestää monella tapaa. Paikalle voi marssia muistitikku kourassa ja kuulostella vaivautuneen yleisön kiemurtelua. Tai, tapahtuman voi järjestää kuin suuren luokan musiikkifestivaalin, johon ihmiset näkevät vaivaa päästäkseen. Ja kuten asiaan kuuluu, tekniikan, puitteiden ja sisällön osalta ei tehdä kompromisseja.

MESSUT JA TILAT

Innovatiivinen ja siirreltävä messuosasto – kuin PopSockets itse

PopSockets heitti meille haasteen. He toivoivat messuosastoa, joka olisi kuin PopSocketsin suosituin tuote PopGrip: innovatiivinen, värikäs ja helposti muokattavissa.

Airbus, CCW 2018

Helppoahan se olisi kaivaa varastosta viime vuoden lavasteet ja materiaalit, mennä samalla käsikirjoituksella kuin viimeksikin. Airbusin Secure Land Communications -bisnesyksikkö ei kuitenkaan halua päästää itseään helpolla. Kun yritys panostaa uudistumiseen ja edelläkävijyyteen, sen täytyy näkyä myös messuosaston ulkoasussa.

Wihurin Metro-Tukun Messuosasto

Aina messuosastojen brändielementtien ei tarvitse olla painettuja tai digitaalisia. Tapauksen toteuttama Wihurin Metro-tukun -osasto osoitti, että visuaalisimmat elementit voivat löytyä suoraan yrityksen ydintuoteryhmästä.

Lue lisää »

KULUTTAJATAPAHTUMAT

Telia, Asuntomessut

Jokainen varmasti huomaa eron messuosaston ja omakotitalon välillä. Näin sitä ainakin luulisi. Porin Asuntomessuilla asia oli kuitenkin toisin.

Kauppakeskus Kamppi, joulunavaus

Kauppakeskus Kamppi toivoi vuosittaiseen joulun avaukseensa jotain muuta. Stressin, ruuhkan ja hälinän sijaan urbaania tyylikkyyttä ja valkoisen joulun lumousta.

Love Beauty and Planet -kohtaamispiste, Flow Festival 2019

Loimme Unileverin uudelle, vegaaniselle ja ympäristöystävälliselle Love Beauty and Planet -kosmetiikkamerkille kesäisen ja ekologisen olohuoneen, hengähdyspaikaksi Flow Festivaalien kävijöille.

VAIKUTTAJA- JA MUUT SIDOSRYHMÄ­TAPAHTUMAT

Rovio Plunder Party

Kun tapahtumapaikaksi buukattu laiva ajaa karille New Yorkin Hudson-joella kaksi viikkoa ennen h-hetkeä ja vaurioituu käyttökelvottomaksi, aiheuttaa se päänvaivaa projektin työryhmälle. Miten tästäkin selvittiin?

Balticconnector-kaasuputken käyttöönottojuhla

Joulukuussa 2019 Baltic Connector juhlisti yhdessä virolaisen Eleringin kanssa eurooppalaista kaasuhistoriaa, kun Suomen ja Baltian kaasuverkot yhdistävä Balticconnector-kaasuputki oli valmis otettavaksi käyttöön

Taaleri, yhtiökokous

Tervetuloa yhtiökokoukseen, joka on kaikkea muuta kuin paperinkuivaa nuijanheiluttelua. Taalerilla on oivallettu, että yhtiökokous on tilaisuus tuoda omistajat yhteen juhlimaan omistajuutta. Tämä tilaisuus käytetään joka vuosi parhaalla mahdollisella tavalla hyväksi ja tänä vuonna ylitettiin kaikki edelliset.

Lue lisää »

Copyright © 2020 TAPAUS